Detail kurzu

ŘÍZENÍ OBCHODNÍHO TÝMU

FBE Praha, s.r.o.

Popis kurzu

Cíl:

  • uvědomit si, co od vedoucího očekávají obchodní zástupci
  • zdokonalit se ve stanovování cílů a tvorby plánů prodeje
  • naučit se identifikovat příležitosti z osobních statistik obchodních zástupců
  • naučit se, jak dávat příkazy a neztrácet motivaci

Obsah kurzu

Obsah Úkoly vedoucího týmu – formou mapy asociací popsat základní úkoly a činnosti vedoucího obchodního týmu, porovnání s doporučenou strukturou, osobnost vedoucího Řízení – stanovte standardy, stanovte cíle, měřte výkon, identifikujte odchylky, zhodnoťte, realizujte opatření Analýza – standardní statistika, kontakty, jednání, získané objednávky, průměrné hodnoty objednávky, dlouhodobí zákazníci, noví zákazníci Plánování – plánování obratu týmu, plánování obratu jednotlivých obchodních zástupců týmu, plánování aktivit, faktory ovlivňující plán, sezónnost, životní cyklus produktu, metodika, jak z plánu tržeb postupovat při zpracovávaní plánu aktivit pro obchodního zástupce Styly zadávání úkolu – přikaž, prodej, konzultuj, spolupracuj, deleguj Standardní rozhovory – hodnotící pohovor, pochvala, rozhovor o nežádoucím jednání, rozhovor o plánu, námitky a uznání chyby Vedení porady obchodního týmu – cíle porady, příprava porady, průběh porady a zápis z porady

Charakteristika a forma Rozsah kurzu je dva nebo tři dny (v případě rozšířeného tréninku).

Pracovní metody

  • krátké přednášky
  • moderovaná diskuze
  • práce ve skupinách
  • modelové scénky
  • videotrénink
  • licenční výukové filmy doplňují a podporují okruhy daných témat

Cílová skupina

Kurz je určen pro vedoucí obchodních týmů a obchodních oddělení.

Poznámka k ceně

Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.

Hodnocení




Organizátor