Detail kurzu

STRESS MANAGEMENT PRO PRACOVNÍKY KLIENTSKÝCH CENTER

TRENINK VILIM

Popis kurzu

Účastník na základě tréninku bude zvládat tyto dovednosti:

  • Aktivně snižovat stres v komunikaci
  • Snížit vnitřní napětí v krátkém časovém intervalu

Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:

  • Rychlost a četnost obnovy rovnováhy po stresových situacích
  • Vlastní přispění do uvolnění atmosféry týmu

Obsah kurzu

Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce. Procvičíme cesty, jak pečovat o psychickou kondici a komunikační zdraví a podávat tak dlouhodobě kvalitní výkon. Odolnost má svá pravidla, pojďme se s nimi naučit pracovat.

Většina času na tréninku je věnována praktickému procvičování ve dvojicích nebo ve skupině, které povede Jakub Řeřicha. Obsah je zaměřen na přímou práci a posun v hlavních potřebách skupiny dle denní praxe. Můžete očekávat profesionální a zároveň uvolněnou atmosféru s dávkou humoru a praktických cvičení, jako jsou dechová, artikulační, fyzická, tlaková a rytmická cvičení na držení těla, mentální cvičení a zejména omezený počet komunikačních cvičení kombinující dodržení zadaných komunikačních pravidel, úctu a upřímnost.

Trénink je možné realizovat také jako uzavřený.

Cílová skupina

Trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté … Manažeři a ředitelé v roli trenérů, kteří jsou odpovědní za rozvoj lidí a výsledky obchodu.

Poznámka k ceně

Cena při přihlášení 3 a více účastníků z jedné firmy: 3.146,- Kč včetně DPH

Kontaktní osoba

Ing. Gabriela Koudelková
+420 595 136 838
treninkvilim@gmail.com

Hodnocení




Organizátor