Detail kurzu
STRESS MANAGEMENT PRO PRACOVNÍKY KLIENTSKÝCH CENTER
TRENINK VILIM
Popis kurzu
Účastník na základě tréninku bude zvládat tyto dovednosti:
- Aktivně snižovat stres v komunikaci
- Snížit vnitřní napětí v krátkém časovém intervalu
Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:
- Rychlost a četnost obnovy rovnováhy po stresových situacích
- Vlastní přispění do uvolnění atmosféry týmu
Obsah kurzu
Popis tréninku Jednodenní praktický trénink pro zaměstnance procházející vyšším stresovým zatížením v komunikaci, coby běžnou součástí denní práce. Procvičíme cesty, jak pečovat o psychickou kondici a komunikační zdraví a podávat tak dlouhodobě kvalitní výkon. Odolnost má svá pravidla, pojďme se s nimi naučit pracovat.
Většina času na tréninku je věnována praktickému procvičování ve dvojicích nebo ve skupině, které povede Jakub Řeřicha. Obsah je zaměřen na přímou práci a posun v hlavních potřebách skupiny dle denní praxe. Můžete očekávat profesionální a zároveň uvolněnou atmosféru s dávkou humoru a praktických cvičení, jako jsou dechová, artikulační, fyzická, tlaková a rytmická cvičení na držení těla, mentální cvičení a zejména omezený počet komunikačních cvičení kombinující dodržení zadaných komunikačních pravidel, úctu a upřímnost.
Trénink je možné realizovat také jako uzavřený.
Cílová skupina
Trenéři, lektoři, školitelé, koučové, supervisoři, teamleadři, HR specialisté … Manažeři a ředitelé v roli trenérů, kteří jsou odpovědní za rozvoj lidí a výsledky obchodu.
Cena při přihlášení 3 a více účastníků z jedné firmy: 3.146,- Kč včetně DPH
Kontaktní osoba
Ing. Gabriela Koudelková
+420 595 136 838
treninkvilim@gmail.com
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality