Detail kurzu

STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ NA ZÁKLADĚ ANALÝZY KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ PODLE MODELU M. PORTERA

FBE Praha, s.r.o.

Popis kurzu

  • analyzovat konkurenční prostředí firmy a jejich produktových skupin
  • vytvořit akční plán pro zvýšení ziskovosti produktových skupin určením vhodné strategie a podřídit činnosti ve firmě zvolené strategii

Obsah kurzu

  • Praktická aplikace Porterova modelu sil konkurenčního prostředí na organizaci a její jednotlivé produktové skupiny (výrobky nebo služby).
  • Ohodnocení intenzity konkurenčních sil odvětví.
  • Určení generické strategie pro produktové skupiny.
  • Určení dílčí strategie vypořádání se silami konkurenčního prostředí v závislosti od zvolené generické strategie.
  • Určení nabídky hodnoty (value proposition) a jakým způsobem dosáhnout jedinečnou pozici.
  • Vytvoření mapy systému aktivit a identifikace, zda jsou vlastnosti produktu a procesy v organizaci v souladu se strategickou pozicí.
  • Vytvoření akčního plánu na změnu nebo zlepšení aktivit (nebo vlastností produktu) tak, aby se navzájem více posilňovaly.

Cílová skupina

Workshop je určen pro vrcholový management, vedoucí a odborné pracovníky firmy zodpovědné za její rozvoj.

Poznámka k ceně

Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.

Hodnocení




Organizátor