Detail kurzu

PRAVIDLA A PRINCIPY ZAVÁDĚNÍ SYSTÉMU ŘÍZENÍ SLUŽEB IT PODLE ISO/IEC 20000:2011

DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o.

Popis kurzu

Účastníci dvoudenního kurzu získají odbornou kvalifikaci pro zavádění a ověřování systému řízení služeb IT (ITSMS) podle normy ISO/IEC 20000 – Informační technologie – Řízení služeb. V rámci kurzu jsou vysvětleny základní principy systému řízení služeb IT s důrazem na možnosti praktického využití a účelného prosazování požadavků norem.

Obsah kurzu

Obsah kurzu:

  • Úvodní informace o východiscích řízení služeb IT
  • Normy ISO/IEC 20000, principy, určení, historie a vývoj
  • Možnosti použití norem ISO/IEC 20000
  • Model PDCA jako základní princip ITSMS
  • Procesní přístup a jeho využití při budování ITSMS
  • Stanovení rozsahu a způsobilosti systému řízení služeb IT
  • Procesy systému řízení služeb IT a jejich praktická realizace
  • Postupy auditu systému řízení služeb IT
  • Závěrečný test

Cílová skupina

Kurz je určený pro pracovníky poskytovatelů služeb a útvarů informatiky, kteří se chtějí seznámit s principy systému řízení služeb IT podle doporučení normy ISO/IEC 20000 – Informační technologie – Řízení služeb. Po ukončení kurzu budou účastníci schopni plnit základní role v systému řízení služeb IT jako je manažer systému řízení služeb, manažer jednotlivých procesů či interní auditor. Účastníci kurzu by měli mít základní znalosti o řízení služeb IT ideálně na úrovni ITIL Foundation.

Poznámka k ceně

Klienti DNV mají 10% slevu.

Kontaktní osoba

Sylva Hefnerová
+420 233 321 231
sylva.hefnerova@dnvgl.com

Hodnocení




Organizátor