Detail kurzu
Certifikovaný kurz Digitální marketing
Počítačová služba s. r. o.
Popis kurzu
Zorientuje se v online marketingu tak, abyste mohli efektivně řídit buď svůj interní tým specialistů, nebo externí dodavatele online služeb.
V dnešní době se veškeré inovace v marketingu odehrávají skrze digitální neboli online kanály. Jde o jeden z nejrychleji se rozvíjejících oborů vůbec a není lehké držet krok s neustále se objevujícími inovacemi a novinkami. Odborníků je málo a těch, kteří by je uměli efektivně řídit a kontrolovat ještě méně. Proto přicházíme na trh s tímto zcela ojedinělým a v ČR bezkonkurenčním kurzem.
Představujeme vám celosvětově nejrozšířenější akreditovaný kurz digitálního marketingu, který si neklade za cíl zvýšit kvalifikaci a dovednosti online specialistů, ale zaměřuje se na lidi, kteří tyto specialisty řídí a měli by jim být rovnocenějším partnerem jak při zadávání práce, tak především při hodnocení jejích výsledků.
Certifikát, který je možné získat po absolvování kurzu a následném úspěšném složení zkoušky, je uznáván ve více než 70ti zemích světa, takže je jen na vás, kde svoji kariéru zahájíte. A pokud nechcete dělat zkoušku, kurz je možné absolvovat i bez ní.
Obsah kurzu
Ve třiceti hodinách kurzu rozložených do pěti výukových dnů se podrobně seznámíte s těmito tématy:
- Modul č. 01: ÚVOD DO DIGITÁLNÍHO MARKETINGU
- Modul č. 02: OPTMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE (SEO)
- Modul č. 03: PPC REKLAMA VE VYHLEDÁVAČÍCH
- Modul č. 04: E-MAIL MARKETING
- Modul č. 05: DISPLAY REKLAMA
- Modul č. 06, 07: MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
- Modul č. 08: MOBILNÍ MARKETING
- Modul č. 09: ANALYTIKA
- Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ
Nabyté znalosti
- principy digitálního marketingu,
- principy digitálního marketingu,
- princip SEO strategie,
- fungování PPC systémů,
- analýza aktuálních marketingových aktivit,
- koncepce a terminologie bannerových kampaní,
- proces tvorby a správy účinné display reklamy,
- koncepce a terminologie marketingu na sociálních sítích,
- nové trendy v mobilním marketingu,
- technické znalosti a dovednosti potřebnými ke spuštění a správě úspěšné mobilní kampaně – technologie NFC, mobilní weby, aplikace, bluetooth,
- nastavení on-line reportingu na míru společnosti,
- přehled specializovaných nástrojů pro měření a monitoring online provozu.
Získané dovednosti
- aplikace digitálních konceptů napříč marketingovými plány jakékoli společnosti
- správně nastavit a spravovat reklamní PPC kampaně
- napsat, načasovat a otestovat kampaň – navrhnout, vytvořit a zavést do praxe úspěšnou e-mailovou kampaň
- zacílit vlastní kampaň na vybrané cílové skupiny a zvýšit míru prokliku
- psát „silné“ reklamní texty a formulovat efektivní reklamu
- nastavit a spravovat rozpočet kampaní v Adwords a Sklik
- měřit a analyzovat úspěšnost kampaní pomocí podrobných reportů a orientovat se v principech ochrany dat a otázkách soukromí spojenými s PPC
- základní metriky plateb (CPM, CPC, CPL a CPA)
- vyhodnotit účinnost kampaní pomocí analýz, návratnost vložených prostředků vůči stanoveným cílům kampaně,
- udržovat kontakt se zákazníky za pomoci reklamních nástrojů na sociálních sítích budovat,
- vyhodnotit účinnost a rychlost stahování vašich stránek, změřit zaujetí návštěvníků a míru konverze díky sledování činností, jako jsou stahování souborů, sledování videa, nákupy, registrace.
Způsob ukončení
- závěrečná zkouška
Cílová skupina
pracovníci marketingu, management, veřejnost
Uvedená cena platí pro všechna místa kromě Prahy. Cena pro Prahu je 28,900,- Kč plus 21 % DPH
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality