Detail kurzu

Certifikovaný kurz Digitální marketing

Počítačová služba s. r. o.

Popis kurzu

Zorientuje se v online marketingu tak, abyste mohli efektivně řídit buď svůj interní tým specialistů, nebo externí dodavatele online služeb.

V dnešní době se veškeré inovace v marketingu odehrávají skrze digitální neboli online kanály. Jde o jeden z nejrychleji se rozvíjejících oborů vůbec a není lehké držet krok s neustále se objevujícími inovacemi a novinkami. Odborníků je málo a těch, kteří by je uměli efektivně řídit a kontrolovat ještě méně. Proto přicházíme na trh s tímto zcela ojedinělým a v ČR bezkonkurenčním kurzem.

Představujeme vám celosvětově nejrozšířenější akreditovaný kurz digitálního marketingu, který si neklade za cíl zvýšit kvalifikaci a dovednosti online specialistů, ale zaměřuje se na lidi, kteří tyto specialisty řídí a měli by jim být rovnocenějším partnerem jak při zadávání práce, tak především při hodnocení jejích výsledků.

Certifikát, který je možné získat po absolvování kurzu a následném úspěšném složení zkoušky, je uznáván ve více než 70ti zemích světa, takže je jen na vás, kde svoji kariéru zahájíte. A pokud nechcete dělat zkoušku, kurz je možné absolvovat i bez ní.

Obsah kurzu

Ve třiceti hodinách kurzu rozložených do pěti výukových dnů se podrobně seznámíte s těmito tématy:

  • Modul č. 01: ÚVOD DO DIGITÁLNÍHO MARKETINGU
  • Modul č. 02: OPTMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE (SEO)
  • Modul č. 03: PPC REKLAMA VE VYHLEDÁVAČÍCH
  • Modul č. 04: E-MAIL MARKETING
  • Modul č. 05: DISPLAY REKLAMA
  • Modul č. 06, 07: MARKETING NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
  • Modul č. 08: MOBILNÍ MARKETING
  • Modul č. 09: ANALYTIKA
  • Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ

Nabyté znalosti

  • principy digitálního marketingu,
  • principy digitálního marketingu,
  • princip SEO strategie,
  • fungování PPC systémů,
  • analýza aktuálních marketingových aktivit,
  • koncepce a terminologie bannerových kampaní,
  • proces tvorby a správy účinné display reklamy,
  • koncepce a terminologie marketingu na sociálních sítích,
  • nové trendy v mobilním marketingu,
  • technické znalosti a dovednosti potřebnými ke spuštění a správě úspěšné mobilní kampaně – technologie NFC, mobilní weby, aplikace, bluetooth,
  • nastavení on-line reportingu na míru společnosti,
  • přehled specializovaných nástrojů pro měření a monitoring online provozu.

Získané dovednosti

  • aplikace digitálních konceptů napříč marketingovými plány jakékoli společnosti
  • správně nastavit a spravovat reklamní PPC kampaně
  • napsat, načasovat a otestovat kampaň – navrhnout, vytvořit a zavést do praxe úspěšnou e-mailovou kampaň
  • zacílit vlastní kampaň na vybrané cílové skupiny a zvýšit míru prokliku
  • psát „silné“ reklamní texty a formulovat efektivní reklamu
  • nastavit a spravovat rozpočet kampaní v Adwords a Sklik
  • měřit a analyzovat úspěšnost kampaní pomocí podrobných reportů a orientovat se v principech ochrany dat a otázkách soukromí spojenými s PPC
  • základní metriky plateb (CPM, CPC, CPL a CPA)
  • vyhodnotit účinnost kampaní pomocí analýz, návratnost vložených prostředků vůči stanoveným cílům kampaně,
  • udržovat kontakt se zákazníky za pomoci reklamních nástrojů na sociálních sítích budovat,
  • vyhodnotit účinnost a rychlost stahování vašich stránek, změřit zaujetí návštěvníků a míru konverze díky sledování činností, jako jsou stahování souborů, sledování videa, nákupy, registrace.

Způsob ukončení

  • závěrečná zkouška

Cílová skupina

pracovníci marketingu, management, veřejnost

Certifikát Potvrzení o absolvování kurzu Poznámka k ceně

Uvedená cena platí pro všechna místa kromě Prahy. Cena pro Prahu je 28,900,- Kč plus 21 % DPH

Hodnocení




Organizátor