Detail kurzu
Řešení reklamací a zvládání složitých situací
AZ - DIALOG s.r.o.
Kurz nebyl aktualizován více než rok.
Popis kurzu
Cíle kurzu:
- účastníci si uvědomí, co je při složitých jednáních důležité, umí zachovat klid ve vypjatých situacích, vědí, jak vést složité jednání k oboustranně přijatelné dohodě
- firma získá pracovníky, kteří umí z rozzlobeného zákazníka udělat zákazníka spokojeného, pracovníci se k vyřízení reklamací staví čelem, a tím si opět získávají přízeň zákazníka
Obsah kurzu
- Je zákazník opravdu za všech okolností náš pán?
- Jak uřídit vlastní emoce
- Kdy je možné akceptovat, že na nás zákazník křičí
- Proč je důležité se kritice nebránit
- Postup a zásady pro složité jednání. Která dohoda je výhodná
A další body, které Vás k tématu budou zajímat…
Cílová skupina
obchodníci, obchodní manažeři
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality