Detail kurzu

OTEVŘENÝ TRÉNINK PASIVNÍ TELEMARKETING

TRENINK VILIM

Popis kurzu

Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:

  • Umí použít otevřené a uzavřené otázky
  • Používá postup telefonního rozhovoru s důrazem na přínos klienta
  • Naslouchá a asertivně reaguje na otázky a námitky klienta
  • Pomocí návodu vyřídí konkrétní stížnosti a konflikty s klienty po telefonu

Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:

  • Začne být opravdovým profesionálem
  • Zvýší efektivitu telefonického rozhovoru
  • Schopnost zaujmout do telefonu
  • Stabilizuje loajalitu klientů vůči společnosti

Obsah kurzu

Většina času na tréninku je věnována procvičování ve dvou skupinkách po šesti účastnících, které povedou dva zkušení trenéři Darina Doškářová a Jaromír Pasker. Dělením do skupinek získáte více pohody a dostatek času minimálně čtyřikrát si vyzkoušet vlastní vystoupení. Můžete očekávat neformální přístup, příjemnou atmosféru, humor a nadhled. Takže ….. pojďme komunikovat s jistotou.

Cílová skupina

Popis tréninku Tento trénink je určen pro ty z vás, kterým klienti volají přes telefon a potřebují vaše služby. Základní myšlenka a cíl tréninku je – komunikovat s jistotou a dosáhnout co nejlepšího účinku při jednání s lidmi. Dvoudenní trénink poskytne každému účastníkovi odpovědi na to, co znamená efektivní komunikace, v čem spočívá síla naslouchání, jak probíhá telefonní rozhovor a jak ho zakončíme a jak řešit stížnosti a konflikty po telefonu.

Poznámka k ceně

Cena při přihlášení 3 a více účastníků z jedné firmy: 6.292,- Kč včetně DPH

Kontaktní osoba

Ing. Gabriela Koudelková
+420 595 136 838
treninkvilim@gmail.com

Hodnocení




Organizátor