Detail kurzu

Komunikace po telefonu pro lékaře a zdravotní sestry

Soft Education

Popis kurzu

Účastník tréninku získá jistotu při vedení telefonického hovoru, naučí se zvládnout základní strategie a pravidla komunikace po telefonu. Pracovníci ve zdravotnictví se díky tréninku rozvinou v oblasti komunikačních dovedností a budou schopni vést hovor efektivně, a ušetří tak náklady i svůj čas. Absolvent tréninku si osvojí techniky, jak předcházet konfliktům a strategie pro zvládání náročných situací v průběhu telefonátu.

Absolvent tréninku získá kreditní body ČLK, ČAS či UNIFY.

Obsah kurzu

  • Komunikace, její prostředky a determinanty
    • Specifika užívání komunikačních prostředků v rámci telefonátu
    • Specifika telefonického hovoru v praxi lékaře a zdravotní sestry
    • Efektivní struktura telefonátu
    • Etiketa a zásady telefonické komunikace
    • Jak vést hovor cíleně prostřednictvím otázek
    • Význam naslouchání v rámci telefonátu
    • Efektivní strategie zvládání náročných situací a námitek
    • Praktický nácvik představených dovedností
    • Individuální plán rozvoje účastníka tréninku

Cílová skupina

Všem lékařům, zdravotním sestrám i ostatním pracovníkům ve zdravotnictví, kteří využívají telefon jako prostředek své profesní komunikace.

Kontaktní osoba

Mgr. Lenka Výborná
+420 608 645 237
office@softeducation.cz

Hodnocení




Organizátor