Detail kurzu
Komunikace po telefonu pro lékaře a zdravotní sestry
Soft Education
Popis kurzu
Účastník tréninku získá jistotu při vedení telefonického hovoru, naučí se zvládnout základní strategie a pravidla komunikace po telefonu. Pracovníci ve zdravotnictví se díky tréninku rozvinou v oblasti komunikačních dovedností a budou schopni vést hovor efektivně, a ušetří tak náklady i svůj čas. Absolvent tréninku si osvojí techniky, jak předcházet konfliktům a strategie pro zvládání náročných situací v průběhu telefonátu.
Absolvent tréninku získá kreditní body ČLK, ČAS či UNIFY.
Obsah kurzu
- Komunikace, její prostředky a determinanty
- Specifika užívání komunikačních prostředků v rámci telefonátu
- Specifika telefonického hovoru v praxi lékaře a zdravotní sestry
- Efektivní struktura telefonátu
- Etiketa a zásady telefonické komunikace
- Jak vést hovor cíleně prostřednictvím otázek
- Význam naslouchání v rámci telefonátu
- Efektivní strategie zvládání náročných situací a námitek
- Praktický nácvik představených dovedností
- Individuální plán rozvoje účastníka tréninku
Cílová skupina
Všem lékařům, zdravotním sestrám i ostatním pracovníkům ve zdravotnictví, kteří využívají telefon jako prostředek své profesní komunikace.
Kontaktní osoba
Mgr. Lenka Výborná
+420 608 645 237
office@softeducation.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality