Detail kurzu
Komunikace pro lékaře a zdravotní sestry
Soft Education
Popis kurzu
Účastník tréninku se seznámí s technikami vedoucími k budování pacientovy důvěry, vzájemných vztahů na pracovišti, a tak zefektivnění samotné léčby. Osvojí si znalosti a dovednosti, které mu umožní konstruktivně předcházet konfliktům a ušetřit čas i náklady v rámci konzultací s pacienty.
Absolvent tréninku získá kreditní body ČLK, ČAS či UNIFY.
Obsah kurzu
- Komunikace a její specifika ve zdravotnictví
- Role lékaře, sestry a pacienta v rámci komunikace
- Příprava na pacienta a její význam v rámci chodu ordinace
- Role prvního dojmu v praxi lékaře a zdravotní sestry
- Cílené vedení konzultace s pacientem díky otázkám a aktivnímu naslouchání
- Typologie pacienta
- Konstruktivní techniky řešení námitek
- Jak získat konkrétní zpětnou vazbu od pacienta a jak ji využít
- Efektivní komunikace po telefonu a emailu
- Praktický nácvik představených dovedností
- Individuální plán rozvoje lékaře a zdravotní sestry
Doporučená časová dotace tréninku: 2 dny (9:00 – 17:00 hodin)
Cílová skupina
Lékařům všech odborností, všeobecným sestrám, porodním asistentkám, ošetřovatelům, zdravotnickým záchranářům, farmaceutickým asistentům, dentálním hygienistům, nutričním terapeutům, asistentům ochrany veřejného zdraví a zdravotně sociálním pracovníkům.
Kontaktní osoba
Mgr. Lenka Výborná
+420 608 645 237
office@softeducation.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality