Detail kurzu

Komunikace pro lékaře a zdravotní sestry

Soft Education

Popis kurzu

Účastník tréninku se seznámí s technikami vedoucími k budování pacientovy důvěry, vzájemných vztahů na pracovišti, a tak zefektivnění samotné léčby. Osvojí si znalosti a dovednosti, které mu umožní konstruktivně předcházet konfliktům a ušetřit čas i náklady v rámci konzultací s pacienty.

Absolvent tréninku získá kreditní body ČLK, ČAS či UNIFY.

Obsah kurzu

  • Komunikace a její specifika ve zdravotnictví
    • Role lékaře, sestry a pacienta v rámci komunikace
    • Příprava na pacienta a její význam v rámci chodu ordinace
    • Role prvního dojmu v praxi lékaře a zdravotní sestry
    • Cílené vedení konzultace s pacientem díky otázkám a aktivnímu naslouchání
    • Typologie pacienta
    • Konstruktivní techniky řešení námitek
    • Jak získat konkrétní zpětnou vazbu od pacienta a jak ji využít
    • Efektivní komunikace po telefonu a emailu
    • Praktický nácvik představených dovedností
    • Individuální plán rozvoje lékaře a zdravotní sestry

Doporučená časová dotace tréninku: 2 dny (9:00 – 17:00 hodin)

Cílová skupina

Lékařům všech odborností, všeobecným sestrám, porodním asistentkám, ošetřovatelům, zdravotnickým záchranářům, farmaceutickým asistentům, dentálním hygienistům, nutričním terapeutům, asistentům ochrany veřejného zdraví a zdravotně sociálním pracovníkům.

Kontaktní osoba

Mgr. Lenka Výborná
+420 608 645 237
office@softeducation.cz

Hodnocení




Organizátor