Detail kurzu

Popis kurzu

Dokázat řídit svůj čas, umět stanovovat priority a efektivně plánovat i organizovat svou práci představuje jednu ze základních manažerských dovedností.

Cíle:

  • Mít náhled, na jaké úrovni účastníci aktuálně řídí svůj pracovní čas
  • Ovládat zásady řízení času čtvrté generace
  • Umět stanovovat priority (naléhavé x důležité)
  • Vědět, jak efektivně čas plánovat
  • Znát svoje „zloděje času“ a vědět, jak je lze eliminovat

Obsah kurzu

  • Generace řízení času
  • Nástroje řízení času na různých úrovních
  • Pracovní úkoly, naléhavost úkolů x důležitost úkolů, stanovování priorit
  • Plánování času, dlouhodobé, střednědobé a krátkodobé plánování
  • Zloději času – některé návody, jak eliminovat zloděje času, jak s časem lépe zacházet
  • Efektivní pracovní den
  • Základy delegování jako nástroje účinného time managementu

Cílová skupina

  • všichni zaměstnanci napříč společností
  • manžeři a vedoucí pracovníci na všech úrovních řízení
Hodnocení




Organizátor