Detail kurzu

Prodejní a obchodní dovednosti

Dynargie, s.r.o.

Popis kurzu

Obsah semináře:

Jak se připravit na jednání s (potenciálním) klientem? Jak vytvořit první dojem a uspět v úvodu jednání s (potenciálním) klientem? Jaké jsou hlavní fáze obchodního jednání s (potenciálním) klientem? Zahájení jednání – první dojem. Zjištění situace – otevřené otázky a naslouchání. Cílená argumentace. Zvládání námitek. Ocenění. Ukončení. Jak efektivně zvládnou akvizici nových privátních klientů? Telefonické domluvení schůzky. Jak flexibilně reagovat na neočekávané informace při jednání s klientem? 4 základní pravidla komunikace při jednání s klientem. Důležitost neverbální komunikace a pozitivního přístupu ke klientovi. Jak odmítnout neakceptovatelný požadavek klienta? Prezentování alternativních návrhů a motivace klienta. Jak reagovat na námitky? Naslouchání do posledního slova. Pozitivní přeformulování. Otázka nebo prezentace návrhu. Jak reagovat na stížnosti? Základní struktura pro zvládnutí stížnosti. Metoda osobní angažovanosti. Jak zvládat jednání s obtížným zákazníkem? 4 základní přístupy při zvládání konfliktů. Jak ukončit jednání? 4 základní metody ukončení jednání. Osobní plán uplatnění poznatků.

Cílová skupina

Prodejci, obchodníci, manažeři…

Kontaktní osoba

Anna Makovská, Assistant
+420 222 516 550
anna.makovska@dynargie.cz

Hodnocení




Organizátor