Detail kurzu
Prodejní a obchodní dovednosti
Dynargie, s.r.o.
Popis kurzu
Obsah semináře:
Jak se připravit na jednání s (potenciálním) klientem? Jak vytvořit první dojem a uspět v úvodu jednání s (potenciálním) klientem? Jaké jsou hlavní fáze obchodního jednání s (potenciálním) klientem? Zahájení jednání – první dojem. Zjištění situace – otevřené otázky a naslouchání. Cílená argumentace. Zvládání námitek. Ocenění. Ukončení. Jak efektivně zvládnou akvizici nových privátních klientů? Telefonické domluvení schůzky. Jak flexibilně reagovat na neočekávané informace při jednání s klientem? 4 základní pravidla komunikace při jednání s klientem. Důležitost neverbální komunikace a pozitivního přístupu ke klientovi. Jak odmítnout neakceptovatelný požadavek klienta? Prezentování alternativních návrhů a motivace klienta. Jak reagovat na námitky? Naslouchání do posledního slova. Pozitivní přeformulování. Otázka nebo prezentace návrhu. Jak reagovat na stížnosti? Základní struktura pro zvládnutí stížnosti. Metoda osobní angažovanosti. Jak zvládat jednání s obtížným zákazníkem? 4 základní přístupy při zvládání konfliktů. Jak ukončit jednání? 4 základní metody ukončení jednání. Osobní plán uplatnění poznatků.
Cílová skupina
Prodejci, obchodníci, manažeři…
Kontaktní osoba
Anna Makovská, Assistant
+420 222 516 550
anna.makovska@dynargie.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality