Detail kurzu

Úspěšná prodejní prezentace a obchodní jednání

AHA PR Agency, s.r.o.

Popis kurzu

Program vznikl na základě mnohaletých zkušeností autora originálních prodejních technik. V praxi rozhodují detaily, které je možno poznat a natrénovat. Je třeba o nich jen vědět. Pro úspěšný prodej svých myšlenek potřebujete zvládnout působení vašeho těla, slov i pomůcek. Každý kompromis je riziko pro Vás!

Obsah kurzu

PŘÍNOS PRO ÚČASTNÍKY

  • zvýšení pravděpodobnosti prodeje
  • speciální techniky pro práci spublikem na základě mezioborových stu­dií
  • povědomí o nestandardním působení slov, neverbální komunikace a užitých pomůcek
  • hlubší zvládnutí detailů, které absolventi kurzů prodeje a prezentace většinou neznají
  • vyzkoušení prodejních prezentací „face to face" i před velkým publikem

OBSAH

1. den : obchod – jednání a prezentace face-to-face, prezentace produktu. Prezentace na obchodním jednání (zaměřeno na působení na klienta):

  • techniky získání zájmu a udržení pozornosti
  • co chce slyšet zákazník – nabízejte užitek, ne parametry
  • vedení rozhovoru, práce s klientem
  • verbální a neverbální komunikace (do úrovně mikrosignálů)
  • připojení se na jazyk klienta, působení na emoce
  • vybrané originální techniky autora kurzu
  • správné využití pomůcek + SW a technické vybavení
  • úloha etikety v obchodu
  • mnohakolový videotrénink se skupinovou zpětnou vazbou – zaměřeno na zvýšení efektivity prodeje

2. den : prezentace. Prezentace před skupinou a veřejná vystoupení :

  • prezentace před skupinou
  • stavba prezentace
  • působení na potenciální klienty
  • moderace diskuze
  • povzbuzeni publika k akci
  • reakce mozku posluchače na vybrané podněty
  • využití otázek a vhodná volba slov (až po formulace ve spojení s vyvoláním emocí)
  • těžké situace (odvrácení / zužitkování konfliktu; nebát se „protivníků“)
  • autorita a lidskost ve vztahu k druhům publika
  • praktické doladění technik absolventů kurzů prezentace
  • křivka zájmu a působení času proti prezentátorovi
  • jak vyhrát při vystoupení bez přípravy

Pro zájemce je možno doplnit:

  • řešení zadání z praxe účastníka (zájem hlásit předem)
  • techniky pro přímý prodej

METODY A FORMA 2 denní interaktivní kurz, tréninkové metody, komentovaný výklad a skupinová diskuse, mnohakolový trénink s kamerou, následným detailním rozborem a zpětnou vazbou, zábavné tematické hry, samostatná práce s cílem objevit své možnosti a postoje, intervence v případě potřeby. Programy charakterizuje důraz na rozpoznatelný posun absolventů. Max. 9 účastníků – intenzivní trénink v malé skupině.

LEKTOR Ing. Jan Korbel – lektor, trenér a konzultant v oboru Organisation development, facilitátor synergogických programů a výkonný ředitel společnosti Grid International CZ, s.r.o. Je autorem několika speciálních programů v oboru prodejních dovedností, vedení lidí a financí. Má mnohaletou lektorskou, obchodní a manažerskou praxi.

TERMÍN 01.-02.11.2012 (9.00 – 17.00 hod.)

CENA 7.350,– Kč (resp. 8.820,– Kč vč. DPH 20%) Neplátci DPH : možnost platby kurzovného bez daně !

INFORMACE A MÍSTO KONÁNÍ Školící centrum Vyšehrad (učebna agentury AHA), Na Pankráci 30, P 4, metro C – Vyšehrad.

Cílová skupina

Určeno obchodníkům (včetně síťového marketingu – MLM), tvůrcům obchodních prezentací firmy, prezentátorům, kteří potřebují zaujmout a „prodat“ myšlenku, službu, produkt; příprava obchodní jednání, konference apod. Praxe s prezentováním nerozhoduje. Předpokládáme alespoň základní znalost práce obchodníka.

Hodnocení




Organizátor