Detail kurzu

Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Co se na školení naučíte

Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí
Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor
Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně
Co na Instagramu funguje, nefunguje
Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí
Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaké má Pravidla
Jak vyhodnocovat působení na Instagramu
Jak provázat Instagram a další sociální sítě
Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení
Kudy na správu více účtů
Co autorské právo a Instagram Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

Cílová skupina

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

Hodnocení




Organizátor