Detail kurzu

ZJIŠŤOVÁNÍ A VYVOLÁVÁNÍ POTŘEB ZÁKAZNÍKA

Petr Otáhal, a. s., VZDĚLÁVACÍ A PORADENSKÝ INSTITUT

Popis kurzu

Cílem semináře je správné zjišťování a vyvolávání potřeb zákazníka. A to je skutečné obchodní umění! Účastníci semináře budou schopni správně zahájit analytickou fázi obchodního rozhovoru, dále budou schopni identifikovat a vyvolávat potřeby zákazníka a analyzovat získané informace ve prospěch obchodního případu.

Obsah kurzu

Obsah kurzu: *Analytická fáze obchodního jednání *Aktivní naslouchání *Formy otázek *Případová studie *Zjišťování potřeb zákazníka *Modelová situace pro lepší aplikaci v praxi *Rozbor modelové situace a zpětná vazba *Vyvolávání potřeb zákazníka *Metoda SPIN

Cílová skupina

Kurz je určen pro cílovou skupinu obchodníků.

Hodnocení




Organizátor