Detail kurzu
Jednání se zákazníkem v obtížných situacích
PRODUCA, s.r.o.
Popis kurzu
Dozvíte se, jak zvládat obtížné situace při komunikaci. Budete umět jednat s rozčilenými zákazníky, vyřizovat jejich oprávněné i neoprávněné reklamace a sdělovat nepříjemnou pravdu. Rovněž se naučíte pracovat s emocemi a zvládat oprávněné i neoprávněné námitky zákazníka.
Obsah kurzu
- Typy obtížných situací
- Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků
- Nástroje efektivního řešení obtížných situací
- Postup při zvládání obtížných situací po telefonu i v osobním kontaktu
- Typologie obtížných zákazníků
- Manipulace a obrana proti ní
- Empatie a zvládání námitek
- Kontrola emocí
- Asertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situací
- Tipy na zvládnutí akutního stresu vyvolaného obtížnou situací
- Trénink zvládání obtížných situací a zpětná vazba
Cílová skupina
Kurz je určen pro všechny, kteří se při své práci často ocitají v nepříjemných situacích a komunikují s obtížnými klienty.
Kontaktní osoba
Ing. Lubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality