Detail kurzu

Jednání se zákazníkem v obtížných situacích

PRODUCA, s.r.o.

Popis kurzu

Dozvíte se, jak zvládat obtížné situace při komunikaci. Budete umět jednat s rozčilenými zákazníky, vyřizovat jejich oprávněné i neoprávněné reklamace a sdělovat nepříjemnou pravdu. Rovněž se naučíte pracovat s emocemi a zvládat oprávněné i neoprávněné námitky zákazníka.

Obsah kurzu

  • Typy obtížných situací
  • Identifikace konkrétních obtížných situací z praxe účastníků
  • Nástroje efektivního řešení obtížných situací
  • Postup při zvládání obtížných situací po telefonu i v osobním kontaktu
  • Typologie obtížných zákazníků
  • Manipulace a obrana proti ní
  • Empatie a zvládání námitek
  • Kontrola emocí
  • Asertivita – jeden z nástrojů při řešení obtížných situací
  • Tipy na zvládnutí akutního stresu vyvolaného obtížnou situací
  • Trénink zvládání obtížných situací a zpětná vazba

Cílová skupina

Kurz je určen pro všechny, kteří se při své práci často ocitají v nepříjemných situacích a komunikují s obtížnými klienty.

Kontaktní osoba

Ing. Lubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz

Hodnocení




Organizátor