Detail kurzu
Marketing, reklama a podpora prodeje I.
TIMING Praha
Popis kurzu
- vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
- podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
- pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky
- vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).
Obsah kurzu
Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…
Program
- Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
- Cesta k cílovému trhu – nalezení a oslovení zákazníků
- Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační kampaň?
- Co je reklama a jak ji správně využít
- Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
- Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
- Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby
- Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
- Případové studie a cvičení
Lektor: Ing. Lenka Nováková, MBA
Místo: Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Palác YMCA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1 (blízko Náměstí Republiky) Cena
Standardní cena: 3 600 Kč (Množstevní a jiné slevy viz odkaz Jak získat slevy)
Cílová skupina
- majitelé firem
- podnikatelé
- obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
- poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
- další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.
Poznámka k ceně
slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality