Detail kurzu

Marketing, reklama a podpora prodeje I.

TIMING Praha

Popis kurzu

  • vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
  • podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Obsah kurzu

Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Program

  • Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
  • Cesta k cílovému trhu – nalezení a oslovení zákazníků
  • Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační kampaň?
  • Co je reklama a jak ji správně využít
  • Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
  • Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
  • Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby
  • Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
  • Případové studie a cvičení

Lektor: Ing. Lenka Nováková, MBA

Místo: Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Palác YMCA, Na Poříčí 12, 115 30 Praha 1 (blízko Náměstí Republiky) Cena

Standardní cena: 3 600 Kč (Množstevní a jiné slevy viz odkaz Jak získat slevy)

Cílová skupina

  • majitelé firem
  • podnikatelé
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
  • další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.
Poznámka k ceně

slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php

Hodnocení




Organizátor