Detail kurzu

Popis kurzu

Cíl:

  • osvojit si asertivní styl komunikace, který slouží k tomu, aby vztahy s ostatními byly otevřenější
  • naučit se řešit mezilidské situace na pracovišti, jasně vyjadřovat své pocity a potřeby
  • připravit si a nacvičit přijímání odmítnutí od druhého bez pocitu urážky, přijímání kritiky

a umění konstruktivně kritizovat

Obsah kurzu

Definice a podstata asertivity – definovat a poukázat na komunikační styl a jeho využití při vytváření otevřenějších vztahů na pracovišti, stop manipulacím

Asertivní lidská práva – asertivní lidská práva, asertivita v horizontálním vzta­hu

Asertivní formy chování – umět rozlišit formy chování a využívat asertivní formu spojenou s empatickým přístupem

Asertivní techniky – otevřené dveře, volné informace, selektivní ignorování, přijatelný kompromis, scénář

Pracovní asertivita – uvědomění si svých předností, buďte struční, buďte přesní, vyhněte se „vatě“

Asertivní kritika – připravit si a nacvičit si, jak přijmout odmítnutí od jiného člověka bez pocitu urážky, přijímaní kritiky, umění konstruktivně kritizovat, jak reagovat na kritiku

Cílová skupina

Kurz je určen pro všechny pracovníky firmy, kteří chtějí zlepšit kvalitu práce a vztahů na pracovišti, případně se zákazníky.

Poznámka k ceně

Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.

Hodnocení




Organizátor