Detail kurzu

Sebepoznávání a komunikace v pomáhajících profesích

...Moje vzdělávání ...

Popis kurzu

  • poskytnout účastníkům metody a techniky účinného jednání, vedení rozhovoru a zvládání konfliktů pro zachování vlastní autonomie ve vztahu ke klientům a spolupracovníkům
    • ukázat mezilidské vztahy v systémech (rodiny, pracovního kolektivu, pomáhající instituce), včetně možností jejich ovlivňování efektivní komunikací
    • zprostředkovat poznatky, prožitky a techniky sebepoznávání a na jejich základě umožnit účastníkům lépe se orientovat ve vzájemných vztazích
    • v každém setkání nácvik relaxace jako prevence syndromu vyhoření.

Obsah kurzu

Vztah ke klientovi, moc a pomoc v práci s lidmi, hranice mezi pomáhajícím a klientem, typy a zdroje konfliktů při práci s klientem, techniky zvládání konfliktů a jejich nácvik, průběžný nácvik autogenního tréninku atp… Jsou využívány hlavně metody arteterapie, hraní rolí, sochání, nácvik modelových situací a.j.

Cílová skupina

Vzdělávací program pro pracovníky v pomáhajících profesích. Program je akreditován MPSV.

Kontaktní osoba

Mgr. Zdeňka Neničková
+420 724 259 542
zdenkanenickova@seznam.cz

Hodnocení




Organizátor