Detail kurzu

Vedení obchodního týmu

Audivia, s.r.o.

Popis kurzu

Cíl: Cílem výcvikového semináře je zvýšit kompetence v oblasti výběru, utváření a vedení týmů, prohloubit znalosti o motivačních nástrojích využitelných v praxi řízení obchodu, zdokonalit dovednosti ve vedení motivačních rozhovorů, naučit se správně stanovit a kontrolovat cíle a úkoly členů týmu. Účastníci získají podněty pro další sebevzdělávání, sebezdokonalování a pro rozvoj jejich výkonové motivace.

Obsah:

  • Výběr obchodního týmu
  • Zdroje výběru nových členů obchodního týmu a jejich efektivnost
  • Optimální profil člena obchodního týmu, jeho sestavení a využívání
  • Účinné vedení výběrového rozhovoru, posouzení referencí a jiných zdrojů informací
  • Jak se „nespálit“ při výběru členů týmu, na co se zaměřit, priority a postup výběru
  • Utváření výkonného obchodního týmu
  • Optimální složení obchodního týmu, zásady psychologické slučitelnosti
  • Přijímaní a uvádění obchodních zástupců do funkce
  • Motivace členů obchodního týmu a výkonnost
  • Dynamika obchodním týmu, spolupráce a soutěžení
  • Vedení obchodního týmu
  • Role obchodního manažera
  • Styly vedení obchodních zástupců
  • Systém řízení a plánování prodeje podle cílů
  • Stanovování cílů VAK (Výsledky – Aktivity – Kompetence)
  • Stanovení cílů a úkolů členů týmu a jejich kontrola
  • Individuální hodnotící, plánovací a rozvojové rozhovory
  • Výcvik a vzdělávání obchodních zástupců
  • Náměty jak neztrácet motivaci v týmu, udržet a rozvíjet jeho výkonnost

Cílová skupina

vedoucí obchodních týmů

Hodnocení




Organizátor