Detail kurzu

Obchodní dovednosti a vyjednávání

Odyssey Performance Enhancement Network

Popis kurzu

Tréninky, Workshopy, Semináře

Výborná znalost produktu představuje pouze první krok na cestě k úspěšnému obchodu. Jedním z hlavních úkolů obchodníků je pomáhat zákazníkům při jejich rozhodování tím, že dokážou porozumět jejich potřebám, pracovat s jejich argumenty, nabízet řešení a přesvědčivě a srozumitelně zodpovídat jejich otázky. Dovednosti v oblasti komunikace a vyjednávání se tak stávají klíčovými pracovními nástroji všech, kteří se pohybují v obchodní oblasti. Tento kurz provede obchodníky krok za krokem celým prodejním procesem od průzkumu trhu a identifikace potencionálního zákazníka, přes jednotlivé fáze vyjednávání a komunikace včetně zvládání námitek až po obhájení ceny a uzavření obchodu.

Cíle Účastníci budou po absolvování kurzu schopni: • lépe porozumět potřebám zákazníka • kvalitně se připravit na obchodní jednání • přesvědčivě se prezentovat • efektivně komunikovat v obchodním styku • identifikovat kupní signály a adekvátně na ně reagovat • konstruktivně reagovat na námitky a argumenty zákazníka • úspěšně vyjednávat • bránit se manipulaci • navázat se zákazníkem partnerský vztah

Nástroje Výklad / nácvik v modelových situacích / hraní rolí / videotrénink / práce se studijními materiály / individuální zpětná vazba

Rozsah 2+2 dny

Obsah kurzu • reflexe vlastního obchodního stylu • význam prvního dojmu a image obchodníka • typologie zákazníků, předsudky a stereotypy • přístup k zákazníkovi, mapa prodeje • prodejní techniky a přesvědčivé prvky v prodeji • techniky řešení námitek, vyjednávání • kupní signály, techniky uzavření prodeje • prodej po telefonu, emailem, tváří v tvář • efektivní kladení otázek • aktivní naslouchání, empatie • použití verbálních i neverbálních prostředků komunikace

Cílová skupina

Kurzy jsou přizpůsobené požadavkům klienta.

Hodnocení




Organizátor