Detail kurzu

Myšlenkové mapy v byznysu a možnosti využití pro personalisty

PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Popis kurzu

O lidském mozku je známo, že používáme pouze jedno procento z jeho kapacity. Představte si ty úžasné výsledky, kdybychom uvolnili alespoň část energie ze zbývajících 99 procent! … a kdybychom tento potenciál uvolnili cíleně, společně a ve prospěch našeho týmu / naší firmy.

V dnešním komplexním světě se totiž kreativita stává téměř nutnou podmínkou pro ekonomické přežití a úspěšnost.

Naučíme Vás využívat myšlenkové mapy v pracovní skupině (týmu, firmě).

S využitím přirozené struktury myšlenkových map se naučíte ve vaší pracovní skupině integrovat a kombinovat velké množství individuálních myšlenek, tyto myšlenky kombinovat s různými znalostmi a generovat tak velké množství nových kreativních nápadů. Zvýší se efektivita práce, podchytí se stav znalostí.

Obsah kurzu

Proč myšlenkové mapy a proč v businessu

Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější současnou pomůckou pro přemýšlení. Jsou klíčem, který odemkne vaši schopnost a potenciál. Neuvěřitelně vylepší každý rozměr vaší výkonnosti – vaši inteligenci, kreativitu, komunikační dovednosti, koncentraci a paměť.

Myšlenkové mapy používají stovky milionů lidí – využívají všechny schopnosti své mozkové kůry – práci se slovy, obrazy, čísly, logikou, rytmem, barvou a prostorem.

Techniku myšlenkových map lze uplatnit i ve skupině (týmu, firmě) a zvýšit tak kreativitu a efektivitu práce celého týmu či firmy.

Naučíme Vás

Naučíme Vás využívat myšlenkové mapy ve skupině (týmu, firmě).

S využitím přirozené struktury myšlenkových map se naučíte ve vaší skupině integrovat a kombinovat velké množství individuálních myšlenek, tyto myšlenky kombinovat s různými znalostmi a generovat tak velké množství nových kreativních nápadů. Zvýší se efektivita práce, podchytí se stav znalostí.

Agenda

Skupinové myšlenkové mapy Jak vytvořit skupinovou paměť Jak se liší skupinová myšlenková mapa a brainstorming Příklady využití skupinových myšlenkových map v businessu (výběr témat dle preferencí účastníků): Jak naplánovat pracovní den Jak na roční a měsíční plány Jak na webové stránky Jak vést podle myšlenkových map poradu Jak udělat myšlenkovou mapou plán jednání a schůzky Jak na Brainstorming Jak postupovat při projektovém řízení Jak vytvořit prezentaci Jak myšlenkovou mapou na vyjednávání Jak vést lidi pomocí myšlenkových map Politická, ekonomická, sociální a technologická analýza (PEST) Porterův model pěti hybridních sil Swot analýza – přehled silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb Balanced Score card Analýza BCG Porterův hodnotový řetězec – Který slouží k identifikaci konkurenční výhody Mckinseyho „Rámec sedmi S“ Marketingová čtyři P Životní cyklus produktu Analýza silového pole Paretova analýza Influenční diagram Strom kauzálních vztahů Šestislovná tabulka Koučování a sebekoučování pomocí myšlenkových map Myšlenkové mapy a strategické řízení Myšlenkové mapy a sebeanalýza Jak si s mapami určit cíle a přivítat změny

Cílová skupina

Kurz je určen pro manažery, kteří chtějí zlepšit fungování jimi řízených firem či útvarů.

Seminář por max. 12 osob

Poznámka k ceně

pro další osoby od stejné společnosti poskytneme slevu 10%

Hodnocení




Organizátor