Detail kurzu

Školení Public Relations s přehledem

Rh plus marketing s.r.o.

Popis kurzu

Cílem kurzu je, aby účastníci kurzu odcházeli se schopností používat základní nástroje budování vztahů s veřejností, komunikovat s novináři, vést interní komunikaci ve firmě a připravit se a zvládat krizové situace pomocí komunikace.

Obsah kurzu

Náplň školení PR: V čem je Public Relations rozdílné od ostatních marketingových komunikací Kdy použít PR a kdy reklamu Jaké nástroje PR je dobré využít Jak propojit PR a internetový marketing On-line PR Jaký má online PR vliv na SEO Budování vztahů na sociálních sítích (Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter, Flickr, YouTube) Jak využít blogy a wikipedii Jak komunikovat s novináři Jak vytvořit databázi kontaktů Jak napsat tiskovou zprávu a co pak s ní? Jak napsat optimalizovanou tiskovou zprávu v závislosti na SEO Jak zorganizovat tiskovou konferenci PR články vs. placená inzerce – jak tyto formy správně využít Event – jak dopřát zážitek Interní PR Jak skutečně motivovat zaměstnance Krizová komunikace

Vybrat si můžete z termínů školení pro veřejnost nebo si objednat soukromé školení přímo u vás ve firmě, které má spoustu výhod. Výhody školení

Cílová skupina

Kurz je určený všem, kteří mají na starosti budování vztahů s veřejností, komunikaci v rámci firmy a s novináři.

Poznámka k ceně

Cena školení zahrnuje: Tištěné materiály, závěrečný certifikát, občerstvení, oběd v restauraci

Hodnocení




Organizátor