Detail kurzu

Popis kurzu

Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.

Obsah kurzu

Témata:

  • Základní pojmy spojené s motivací.
  • Portrét nemotivovaného klienta.
  • Vlastní motivace v životě.
  • Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
  • Nácvik vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
  • Reflexe změn, revize cílů.
  • Vlastní motivace k práci s klienty.
  • Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
  • Zdroje klienta.
  • Nácvik vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.

Cílová skupina

Požadavky a doporučení: Na základě zkušenosti doporučujeme, aby se kurzu společně současně neúčastnili nadřízení a podřízení ze stejné organizace. Pro větší otevřenost a užitek z výuky tedy doporučujeme pracovníkům stejné organizace, aby se nadřízení zúčastnili tohoto kurzu v jiném termínu než jejich podřízení. Pro úspěšné splnění kurzu požadujeme aktivní zapojení účastníků do nácviku rozhovorů a také splnění „domácího úkolu“, který bude zadán na místě, a bude sestávat především z prostudování předloženého textu.

Certifikát Akreditace MPSV

Kontaktní osoba

Petra Adámková
+420 211 222 419
cdv@jabok.cz

Hodnocení




Organizátor