Detail kurzu
Komunikace s nemotivovaným klientem
Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
Popis kurzu
Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.
Obsah kurzu
Témata:
- Základní pojmy spojené s motivací.
- Portrét nemotivovaného klienta.
- Vlastní motivace v životě.
- Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
- Nácvik vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
- Reflexe změn, revize cílů.
- Vlastní motivace k práci s klienty.
- Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
- Zdroje klienta.
- Nácvik vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.
Cílová skupina
Požadavky a doporučení: Na základě zkušenosti doporučujeme, aby se kurzu společně současně neúčastnili nadřízení a podřízení ze stejné organizace. Pro větší otevřenost a užitek z výuky tedy doporučujeme pracovníkům stejné organizace, aby se nadřízení zúčastnili tohoto kurzu v jiném termínu než jejich podřízení. Pro úspěšné splnění kurzu požadujeme aktivní zapojení účastníků do nácviku rozhovorů a také splnění „domácího úkolu“, který bude zadán na místě, a bude sestávat především z prostudování předloženého textu.
Kontaktní osoba
Petra Adámková
+420 211 222 419
cdv@jabok.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality