Detail kurzu

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PROFESIONÁLNÍ RECEPČNÍ A ASISTENTKA aneb chod recepce a kanceláře od A do Z

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro všechny, kteří vnímají práci recepce a asistentek jako klíčovou pro vytvoření dobrého prvního dojmu u zákazníků a pro všechny, kteří nemají čas věnovat se zaučování nových, či nedávno jmenovaných pracovníků recepce a back office, a přesto chtějí na klienty dobře zapůsobit. Cíl: * Zvýšit sebedůvěru při jednání a komunikaci * Sjednotit představování do telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory * Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů * Získat zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj Obsah: * Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří * Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod. * Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod. * Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy * Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování * Zásady oblékání recepčních jako jedna z forem reprezentace společnosti * Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …) * Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek * „Řeč těla“ – co o nás vypovídá a co může prozradit * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Všechna témata jsou vedena interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Seminář zahrnuje trénink a zpětnou vazbu díky nahrávání/natáčení (videotréninku) modelových situací, cvičení, díky nimž si účastníci procvičí probíraná témata a diskuzi, díky níž mohou účastníci sdílet své zkušenosti a konfrontovat je s praxí.

Cílová skupina

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály

Hodnocení




Organizátor