Detail kurzu
Zákaznický audit
BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r.o.
Popis kurzu
Zákaznický audit slouží k posílení dodavatelsko – odběratelských vztahů, zvyšuje důvěryhodnost dodavatele a ověřuje jeho schopnost dodávat podle smlouvy, reagovat na speciální požadavky zákazníků a v neposlední řadě zvyšuje jistotu odběratele.
Zákaznický audit je v mnoha společnostech součástí výběru, popř. schvalování dodavatelů.
Účastníci kurzu získají podrobné znalosti a vědomosti týkající provádění zákaznického auditu u dodavatelů popřípadě dalších členů dodavatelského řetězce.
Obsah kurzu
- Porozumění požadavkům souboru norem ISO 9001:2008)
- Seznámení se 8 zásadami systému managementu jakosti
- Alternativní metody hodnocení dodavatelů. (včetně externích procesů)
- Účel provádění nezávislých auditů druhou stranou
- Procesní přístup k provádění auditu
- Iniciování zákaznického auditu, stanovení cíle auditu
- Plánování auditu, stanovení předmětu (rozsahu) auditu
- Vedení úvodní schůzky (úvodní návštěvy)
- Přezkoumání dokumentace systému managementu jakosti a zakázkové dokumentace
- Příprava na provádění auditu, sestavení kontrolního seznamu
- Výklad postupu a zásad provádění zákaznického auditu
- Zjištění z auditu, definice neshod, kategorizace neshod
- Dokumentace výsledků auditu
- Vypracování závěrečné zprávy z auditu
- Řešení neshod, opatření k nápravě
- Kvalifikační požadavky auditora
- Dovednosti pro efektivní vedení zákaznického auditu
- Řešení konkrétních situací a praktických příkladů
Cílová skupina
Pro všechny přestavitele vedení, manažery jakosti, pro pracovníky komunikující s dodavateli, kteří si chtějí rozšířit znalosti v oblasti provádění zákaznických auditů u svých dodavatelů. Kurz je vhodný také pro pracovníky oddělení nákupu, kteří provádějí výběry a hodnocení dodavatelů.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality