Detail kurzu
Marketing (II) - Průzkum trhu metodou vážení
ABS WYDA, s.r.o.
Popis kurzu
Cílem kurzu je naučit účastníky připravit, realizovat a vyhodnotit marketingový průzkum vybraných prvků trhu s využitím metody vážení, která využívá tzv. váhy zvolených kritérií zkoumaných prvků trhu.
Obsah kurzu
1. Charakteristika metody vážení jako jedné analytické metody průzkumu trhu
- Výčet metod průzkumu trhu a jejich charakteristika.
- Základní princip průzkumu trhu metodou vážení.
2. Metodika metody vážení
- Řešení příkladu metody vážení pomocí vah přidělených pomocí procentového rozložení vah kritérií hodnocení.
- Řešení příklady metody vážení pomocí vah přidělených bodovým ohodnocením priority kritérií hodnocení.
3. Metodika stanovení subkritérií pro hodnocení prvků zkoumané oblasti
- Charakteristika subkritérií.
Stanovení subkritérií, která se doplňují.
- Stanovení subkritérií, z nich může být splněno pouze jedno.
- Nácvik stanovování subkritérií.
4. Modelová situace
- Zadání modelové situace průzkumu metodou vážení.
- Skupinové řešení průzkumu metodou vážení.
Kurz bude v rozsahu 6 vyučovacích hodin.
Cílová skupina
- Obchodníci, kteří využívají ve své práci průzkum trhu.
- Vedoucí pracovníci, kteří pro podporu své práce prování průzkumy a analýzy.
- Specialisté, kteří pro vlastní práci posuzují a vyhodnocují produkty jiných subjektů.
- Podnikatelé (OSVČ a mikrofirmy), kteří provádí průzkum trhu pro podporu strategického plánování.
Poznámka k ceně
podmínky platby kurzovného naleznete na našich internetových stránkách
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality