Detail kurzu

Marketing (II) - Průzkum trhu metodou vážení

ABS WYDA, s.r.o.

Popis kurzu

Cílem kurzu je naučit účastníky připravit, realizovat a vyhodnotit marketingový průzkum vybraných prvků trhu s využitím metody vážení, která využívá tzv. váhy zvolených kritérií zkoumaných prvků trhu.

Obsah kurzu

1. Charakteristika metody vážení jako jedné analytické metody průzkumu trhu

  • Výčet metod průzkumu trhu a jejich charakteristika.
  • Základní princip průzkumu trhu metodou vážení.

2. Metodika metody vážení

  • Řešení příkladu metody vážení pomocí vah přidělených pomocí procentového rozložení vah kritérií hodnocení.
  • Řešení příklady metody vážení pomocí vah přidělených bodovým ohodnocením priority kritérií hodnocení.

3. Metodika stanovení subkritérií pro hodnocení prvků zkoumané oblasti

  • Charakteristika subkritérií.

Stanovení subkritérií, která se doplňují.

  • Stanovení subkritérií, z nich může být splněno pouze jedno.
  • Nácvik stanovování subkritérií.

4. Modelová situace

  • Zadání modelové situace průzkumu metodou vážení.
  • Skupinové řešení průzkumu metodou vážení.

Kurz bude v rozsahu 6 vyučovacích hodin.

Cílová skupina

  • Obchodníci, kteří využívají ve své práci průzkum trhu.
  • Vedoucí pracovníci, kteří pro podporu své práce prování průzkumy a analýzy.
  • Specialisté, kteří pro vlastní práci posuzují a vyhodnocují produkty jiných subjektů.
  • Podnikatelé (OSVČ a mikrofirmy), kteří provádí průzkum trhu pro podporu strategického plánování.
Poznámka k ceně

podmínky platby kurzovného naleznete na našich internetových stránkách

Hodnocení




Organizátor