Detail kurzu

Základy public relations - využijte nástrojů PR k podpoře dobrého jména - využijte nástrojů PR k podpoře dobrého jména

Top Vision, s.r.o.

Popis kurzu

pochopíte základy public relations dokážete rozpoznat konkrétní přínosy PR pro vaši praxi a zavést je do ní poznáte aktuální trendy public relations osvojíte si použití různých nástrojů pro budování pozitivní publicity naučíte se, jak vytvořit tiskovou zprávu i jak zorganizovat setkání s novináři poznáte, jak využít pro budování vztahů s veřejností on-line nástroje pochopíte, jak novináři myslí a pracují a jakým způsobem jim předávat in­formace se zkušeným lektorem projednáte zkušenosti z vlastní praxe získáte konkrétní rady a doporučení

Obsah kurzu

1.den 09.00–16.00 Základy public relations co jsou public relations a jak působí místo PR v marketingu, rozdíly mezi PR a reklamou co má a co nemá být motivací pro PR aktivity a jaké očekávat výsledky nejčastěji používané nástroje a techniky public relations PR v dnešní praxi nejpoužívanější nástroje dnešního PR specifické nástroje PR Český mediální trh, média relations typy médií, jejich specifika a možnosti zásady budování vztahů s médii, media relations     2.den 09.00–16.00 Praktické využití public relations tisková zpráva – kdy ji vydat, jak ji vytvořit a jak rozeslat setkání s novináři – briefingy, tiskové konference on-line a neformální schůz­ky on-line PR, blogging a sociální média co je krizová situace, jak jí čelit a jak jí předejít podceňovaná interní komunikace a její význam Jak začít s PR ve vaší praxi interní PR vs. spolupráce s agenturou příprava briefu pro agenturu PR dle podpory vedení firmy / dostupnosti zdrojů

Cílová skupina

majitelům, jednatelům a manažerům malých a středních firem zaměstnancům marketingových a obchodních od­dělení živnostníkům a nezávislým profesionálům zástupcům kulturních a veřejných institucí, neziskových organizací každému, kdo je ve své pozici zodpovědný za vnější komunikaci a PR

Hodnocení




Organizátor