Detail kurzu

Popis kurzu

Kurz CIMA A je základním stupněm systému certifikovaného marketingového vzdělávání CIMA. Představuje komplexní vzdělávací program, který odráží dlouhodobé zkušenosti naší i zahraničních ekonomik, nejnovější poznatky a aktuální trendy v oblasti marketingu. Certifikační osvědčení CIMA A, uznávaný v zemích Evropské unie, získáte po úspěšném vykonání zkoušky v CIMA v Praze. Formou praktických cvičení a případových studií se v kurzu naučíte úspěšně řešit každodenní marketingové úkoly, Dále se naučíte ovládat marketingové terminologie, metody a postupy uplatňované při marketingovém plánování a při implementaci marketingových nástrojů.

Obsah kurzu

Program kurzu:

 Blok I. — 25. – 26.2.2015

  • Základy marketingového řízení
  • Marketingové plánování
  • Analýza makroprostředí
  • Analýza trhu
  • Nákupní rozhodování zákazníka
  • Analýza průmyslového trhu

 Blok II. — 25. – 26.3.2015

  • Segmentace a umístění
  • Analýza konkurence
  • Interní analýza
  • Náklady a kalkulace
  • Základy finanční analýzy

 Blok III. — 14. – 15.4.2015

  • Shrnutí I
  • Marketingové strategie
  • Produktová a sortimentní politika
  • Cenová politika
  • Řízení cen

 Blok IV. — 12. – 13.5.2015

  • Distribuční politika
  • Integrovaná komunikace
  • Reklama
  • Marketingová komunikace v online prostředí

 Blok V. — 4. – 5.6.2015

  • Prodejní politika
  • Marketing služeb, marketing obchodu, CRM
  • Marketingový výzkum
  • Aplikace marketingového výzkumu

 Blok VI. — 16. – 17.6.2015

  • Shrnutí II
  • Závěrečná případová studie
  • Opakování a příprava na certifikaci

Cílová skupina

Kurz je určen ředitelům, manažerům, marketingovým manažerům a marketingovým specialistům. Dále je určen manažerům z různých profesních oblastí, pro které je orientace v marketingu nevyhnutelná pro efektivní řízení a zvyšování konkurenceschop­nosti.

Poznámka k ceně

V ceně je zahrnuto občerstvení

Hodnocení




Organizátor