Detail kurzu
CIMA A
PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
Popis kurzu
Kurz CIMA A je základním stupněm systému certifikovaného marketingového vzdělávání CIMA. Představuje komplexní vzdělávací program, který odráží dlouhodobé zkušenosti naší i zahraničních ekonomik, nejnovější poznatky a aktuální trendy v oblasti marketingu. Certifikační osvědčení CIMA A, uznávaný v zemích Evropské unie, získáte po úspěšném vykonání zkoušky v CIMA v Praze. Formou praktických cvičení a případových studií se v kurzu naučíte úspěšně řešit každodenní marketingové úkoly, Dále se naučíte ovládat marketingové terminologie, metody a postupy uplatňované při marketingovém plánování a při implementaci marketingových nástrojů.
Obsah kurzu
Program kurzu:
Blok I. — 25. – 26.2.2015
- Základy marketingového řízení
- Marketingové plánování
- Analýza makroprostředí
- Analýza trhu
- Nákupní rozhodování zákazníka
- Analýza průmyslového trhu
Blok II. — 25. – 26.3.2015
- Segmentace a umístění
- Analýza konkurence
- Interní analýza
- Náklady a kalkulace
- Základy finanční analýzy
Blok III. — 14. – 15.4.2015
- Shrnutí I
- Marketingové strategie
- Produktová a sortimentní politika
- Cenová politika
- Řízení cen
Blok IV. — 12. – 13.5.2015
- Distribuční politika
- Integrovaná komunikace
- Reklama
- Marketingová komunikace v online prostředí
Blok V. — 4. – 5.6.2015
- Prodejní politika
- Marketing služeb, marketing obchodu, CRM
- Marketingový výzkum
- Aplikace marketingového výzkumu
Blok VI. — 16. – 17.6.2015
- Shrnutí II
- Závěrečná případová studie
- Opakování a příprava na certifikaci
Cílová skupina
Kurz je určen ředitelům, manažerům, marketingovým manažerům a marketingovým specialistům. Dále je určen manažerům z různých profesních oblastí, pro které je orientace v marketingu nevyhnutelná pro efektivní řízení a zvyšování konkurenceschopnosti.
V ceně je zahrnuto občerstvení
Hodnocení
Organizátor