Detail kurzu

Jak efektivně řídit a rozvíjet lidi v obchodní organizaci, trénink pro Teamleadery (např. Area Sales Managery)

Korda & Partners s.r.o.

Popis kurzu

  • Předání znalostí a DOVEDNOSTÍ teamleaderům tak, aby efektivně rozvíjeli svůj team a dosahovali lepších výsledků
  • V některých firmách se tato aktivita nazývá „spolujízdou“
  • Naučíme Vaše lidi a Vaši organizaci efektivně vykonávat „interní coaching&training“
  • Je velký rozdíl mezi VLIVEM „spolujízdy“ a „coachingu&tra­iningu“ na obchodní výsledky

Tento trénink je určen všem, kteří vnímají peníze vynaložené na trénink jako investicí, která se má vrátit.

Obsah kurzu

Tento trénink je koncipován jako 3 denní (odzkoušen ve firmách, které v loňském roce přímo tento trénink absolvovali – např. WRIGLEY, Stock Plzeň, Johnson & Johnson, apod….)

První den je zaměřen na pochopení oblastí typu:

  • Co to je „kompetence“ (dovednost)
  • Proč má firma „kompetenční model“ a k čemu to vlastně je dobré
  • Jinými slovy řečeno, účastníci by měli „koupit“, že neprovádějí interní „training&coaching“ protože to firma chce, ale protože jim samotným to POMÁHÁ dosahovat (obchodní) cíle
  • Role manažera – 3 E model (Envision, Enable, Energize)
  • 7 S model (In search for excellence, Waterman&Peters, McKinsey) Structure, System, Strategy, Staff, Skills, Style, Shared values – jak souvisí „staff“ a „skills“ se „strategy“ firmy apod.
  • Koho, co a jak provádět „coaching&training“
  • Matrice „umí & chce“
  • * Poznámka: Na vyžádání možnost poskytnout jména osob ve firmách, kde jíž tento trénink proběhl – pro poskytnutí zpětné vazby a referencí

Druhý a třetí den je zaměřen na

  • „GROW model“ (Goal, Reality, Options, Wrap-up)
  • Znalosti ⇒ dovednosti ⇒ aplikace
  • Formulář „vysvětlení interního coachingu&tra­iningu“
  • Cíle „interního coachingu&tra­iningu“
  • “Co z toho bude mít” coachovaný, trénovaný
  • Zapamatovatelné části
  • Odsouhlasení vzájemných očekávání
  • Coaching&Training memo – Formulář „zhodnocení coachingu&tra­iningu“ (Start, Stop, Continue)
  • Feedback (metoda BOOST) Negativní feedback nadřízenému
  • ......a mnoho dalšího
  • Poznámka: Účastníci si (mimo jiné) připraví konkrétní plán coachingu&trainingu na klientem zvolenou dovednost (např. „komunikace“, „kroky obchodní schůzky“ apod.)

Cílová skupina

  • Area Sales Managers
  • Všichni, jejichž cílem je rozvíjet obchodní organizaci prostřednictvím práce teamleaderů (ASM) a zvyšovat výkonnost podřízených efektivním způsobem

Kontaktní osoba

Zbyněk Brych
+420 603 254 718
zbynek.brych@korda-partners.com

Hodnocení




Organizátor