Detail kurzu

Vedení klíčových zákazníků

PRODUCA, s.r.o.

Popis kurzu

Dozvíte se, jak máte z pracovní pozice Key Account Managera spolupracovat a jednat s klíčovými zákazníky vaši společnosti. Jak máte vybrat ty klienty, kteří mají pro vaši společnost strategický význam z pohledu rozvoje společnosti, potenciálu, reklamy a finančního přínosu. Osvojíte si základní role Key Account Managera ve všech oblastech, které musí ovládat, aby byl úspěšný. Budete umět vytvořit plán pro Váš individuální přístup k řízení klíčových zákazníků.

Obsah kurzu

  • Popis práce a hlavní role Key Account Managera ve firmě
    • Umění definovat klíčového zákazníka a stanovení přístupu k němu
    • Parettovo pravidlo a jeho využití
    • Typologie klíčových zákazníků jako zdroj pro efektivní budování vztahu s nimi
    • Zjišťování potenciálu zákazníka
    • Budování a efektivní řízení vztahu s klíčovými zákazníky
    • Prvky profesionální péče v každém stádiu vývoje obchodního vztahu
    • SWOT Analýza zaměřená na péči o klíčového zákazníka
    • Plánování udržitelnosti a rozvoje spolupráce s klíčovým zákazníkem

Cílová skupina

Program je určen pro všechny pracovníky na pozicích Key Account Manager, Account Manager, Manažer prodeje a všem ostatním pracovníkům, kteří se starají o klíčové zákazníky společnosti nebo mají zájem dozvědět se více o této pracovní pozici.

Kontaktní osoba

Ing. Ľubomír Sedlák, MBA
+420 603 105 689
info@produca.cz

Hodnocení




Organizátor