Detail kurzu
Ekomarketing: modrá planeta zelená firma spokojení zákazníci
ECO trend s.r.o.
Popis kurzu
Zvýšení prestiže a marketingového potenciálu firem, prostřednictvím zlepšení jejich environmentálního profilu.
Obsah kurzu
Průzkumy trhu, ale i samotné výsledky chování spotřebitelů jasně ukazují na stále sílící trend zájmu o environmentální aspekty produktů i podnikatelských aspektů. Za uplynulých několik let se již téměř samozřejmostí stalo certifikované řízení středních a velkých společností dle standardů ISO ČSN EN 9001 a 14001. V marketingu – zejména potom v oblasti komunikace producenta se zákazníkem (B2C), však právě výše uvedené nástroje dostatečně účinné nejsou. Cílem kurzu tak je seznámit jeho účastníky s potenciálem prezentace příznivého chování společnosti k životnímu prostředí a zdraví obyvatel. Základem kurzu je rovněž návod na provedení ekoauditu plnění základních povinností podnikatelských subjektů v oblasti životního prostředí. Součástí kurzu jsou dále i náročnější formy zlepšování ekoprofilu a prezentace těchto činností, jako ekoznačení, posuzování vlivu produktu na životní prostředí apod. Program:
- význam a možnosti využití ekomarketingu – zlepšeného ekoprofilu společnosti
- jednoduchý ekoaudit společnosti – kontrola plnění základních povinností
- jednoduché tipy k zlepšení ekoprofilu a jejich prezentaci (zelený web apod.)
- systémy řízení společností dle ISO ČSN 9001 a 14001 (EMS, QMS) a jejich prezentace
- environmentální značení – druhy, postupy, využití
- další (pokročilé) postupy k zlepšení ekoprofilu společnosti
Cílová skupina
Všechny podnikatelské subjekty.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality