Detail kurzu

Ekomarketing: modrá planeta zelená firma spokojení zákazníci

ECO trend s.r.o.

Popis kurzu

Zvýšení prestiže a marketingového potenciálu firem, prostřednictvím zlepšení jejich environmentálního profilu.

Obsah kurzu

Průzkumy trhu, ale i samotné výsledky chování spotřebitelů jasně ukazují na stále sílící trend zájmu o environmentální aspekty produktů i podnikatelských aspektů. Za uplynulých několik let se již téměř samozřejmostí stalo certifikované řízení středních a velkých společností dle standardů ISO ČSN EN 9001 a 14001. V marke­tingu – zejména potom v oblasti komunikace producenta se zákazníkem (B2C), však právě výše uvedené nástroje dostatečně účinné nejsou. Cílem kurzu tak je seznámit jeho účastníky s potenciálem prezentace příznivého chování společnosti k životnímu prostředí a zdraví obyvatel. Základem kurzu je rovněž návod na provedení ekoauditu plnění základních povinností podnikatelských subjektů v oblasti životního prostředí. Součástí kurzu jsou dále i náročnější formy zlepšování ekoprofilu a prezentace těchto činností, jako ekoznačení, posuzování vlivu produktu na životní prostředí apod. Program:

  • význam a možnosti využití ekomarketingu – zlepšeného ekoprofilu společnosti
  • jednoduchý ekoaudit společnosti – kontrola plnění základních povinností
  • jednoduché tipy k zlepšení ekoprofilu a jejich prezentaci (zelený web apod.)
  • systémy řízení společností dle ISO ČSN 9001 a 14001 (EMS, QMS) a jejich prezentace
  • environmentální značení – druhy, postupy, využití
  • další (pokročilé) postupy k zlepšení ekoprofilu společnosti

Cílová skupina

Všechny podnikatelské subjekty.

Certifikát Osvědčení o absolvování kursu.
Hodnocení




Organizátor