Detail kurzu

SEO školení na míru

PRONETmedia, s.r.o.

Popis kurzu

Školení umožní získat základní přehled o tom, jak navrhnout a provozovat webovou prezentaci tak, aby se při minimálních nákladech zobrazovala na co nejvyšších místech ve vyhledávačích jako je zejména Seznam.cz nebo Google. Školení je připravování s ohledem na daného klienta a jeho konkrétní potřeby, znalosti, úroveň a webovou prezentaci. Součástí školení je i základní analýza jeho www stránek z hlediska vyhledávačů. Individuální školení a konzultace probíhají většinou v prostorách klienta, a to v českém nebo anglickém jazyce. Jsem vybaven prezentační technikou, kteže není zapotřebí žádných zvláštních příprav. Stačí jen si vybrat, v jaké oblasti chcete proškolit nebo poradit.

Obsah kurzu

  1. Co je to SEO?
  2. Jak poznám, který vyhledávač je pro mne důležitý?
  3. Je stejné optimalizovat stránky v Česku a na Slovensku?
  4. Co je to indexace stránek?
  5. Co je to snippet a co znamená SERP?
  6. Jaké faktory ovlivňují umístění stránky na SERP?
  7. Jak poznám, odkud na moje stránky přichází návštěvníci?
  8. Jak zjistím, jak se lidé ptají, když hledají moje služby/zboží/strán­ky?
  9. Kde najdu optimální klíčová slova?
  10. Co je to longtail?
  11. Kde zjistím, kolikrát jsou moje klíčová slova hledaná?
  12. Jak dlouho trvá, než se moje stránky objeví ve vyhledávačích?
  13. Co je to sandbox?
  14. Jak upozorním vyhledávače na své stránky?
  15. Co dělat, když se stránky propadly ve výsledcích vyhledávání?
  16. Jak zjistím, jestli vyhledávací robot už navštívil mou stránku?
  17. Jak zjistím, kolik mých stránek vyhledávač zná?
  18. Jak zjistím, na která klíčová slova na moje stránky lidé nejčastěji přicházejí?
  19. Optimalizace stránek ve zdrojovém kódu
  20. Co je to on-page optimalizace?
  21. Jaké jsou nejdůležitější on-page faktory?
  22. Kam je dobré dát na stránku klíčová slova?
  23. Jak psát text pro webové stránky?
  24. Jak vytvořit ideální strukturu stránek?
  25. Kdy je vhodné použít alternativní textové menu?
  26. Víceslovná URL s pomlčkou nebo bez?
  27. Jak na subdomény – neco.domena.cz?
  28. Které metaznačky jsou používány vyhledávači a na co?
  29. Indexují vyhledávače metaznačky description a keywords?
  30. Jak mohu zakázat robotům, aby indexovali určité stránky?
  31. Jak zakázat vyhledávačům indexovat obrázky?
  32. Co nemusím schovávat, protože to vyhledávače nepřečtou?
  33. Jak předejít nechtěnému duplicitnímu obsahu? (canonical)
  34. Jak vyhledávačům umožnit přečíst obsah skrytý za javascriptem
  35. Jaké soubory umí vyhledávače najít a indexovat
  36. Jak udělat pěkné adresy pomocí htaccess?
  37. Co dělat, když změním URL adresy svých stránek?
  38. Jak informuju Google o své preferované doméně?
  39. Jak nejlépe nasměrovat více domén na hlavní doménu
  40. Jak mohu pomoci vyhledávači, pokud mám stránky v rámcích?
  41. Jak postupovat, pokud skládám obsah za pomocí prvků iframe?
  42. Co je to sitemap a proč je pro mne důležitá?
  43. Jak si vygeneruji sitemap ze svých stránek?
  44. Jak upozorním vyhledávače na existenci sitemap?
  45. Jak umožnit indexovat vyhledávačům placený obsah? (NG 74536)
  46. Kde zjistím, zda je stránka validní?
  47. Kde mohu zjistit, jak se moje stránka zobrazí vyhledávacím robotům? (lynx)
  48. Co jsou of-page faktory?
  49. Základy linkbuilding
  50. Tvar odkazu
  51. Rankingy a hodnocení stránek
  52. Kde umístit zpětný odkaz
  53. Odkazy v katalozích stránek
  54. Výměny odkazů
  55. SEO lišty, patičky, site-wide odkazy
  56. Vyhledávače zboží
  57. RSS čtečky
  58. Linkovací služby
  59. Vlastní podpůrné weby
  60. Nevhodné SEO praktiky

Cílová skupina

Každý, kdo chce využít internetového marketingu na získání nových klientů. Je určeno jak pro začátečníky, tak pro zkušené webmastery, kteří doposud nevyužívali SEO na 100%.

Certifikát Certifikát o absolvování
Hodnocení




Organizátor