Detail kurzu

Školení: Jak na psaní tiskových zpráv?

H1.cz

Popis kurzu

Průměrný novinář každý den dostane 25 až 50 tiskovek. Přečte a následně použije maximálně každou čtvrtou. Naučíme vás, jak napsat tiskovou zprávu tak, aby zaujala a zařadila se mezi těch 25 % úspěšných.

Kvalita informací, ale i kvalita zpracování. To jsou dva zásadní parametry, které rozhodují o úspěchu tiskové zprávy. Věděli jste, že o tom, zda si novinář zprávu přečte, rozhoduje titulek zprávy, respektive často už předmět e-mailu, ve které ji posíláte?

Na školení si ukážeme, jak napsat úderný titulek a jak na samotnou tiskovku. Ukážeme si časté chyby a prakticky si psaní tiskovky vyzkoušíme.

Obsah kurzu

Co se na školení naučíte?

  • co je tisková zpráva a jaké jsou její zákonitosti
  • jak napsat poutavý předmět a titulek
  • jak na tělo textu
  • etiketu tiskových zpráv – co rozhodně (ne)dělat

A ještě něco navíc? Během školení si nejen ukážeme příklady z praxe, ale budete mít možnost tiskové zprávy zhodnotit, případně si tiskovku rovnou napsat a společně s lektorem ji probrat.

Cílová skupina

Komu školení pomůže?

  • Lidem, kteří mají na starosti firemní PR.
  • Majitelům malých firem a podniků, kteří si propagaci řeší sami
  • Pracovníkům PR agentur, kteří chtějí psát atraktivnější tiskovky.
Hodnocení




Organizátor