Detail kurzu
Školení: Jak na psaní tiskových zpráv?
H1.cz
Popis kurzu
Průměrný novinář každý den dostane 25 až 50 tiskovek. Přečte a následně použije maximálně každou čtvrtou. Naučíme vás, jak napsat tiskovou zprávu tak, aby zaujala a zařadila se mezi těch 25 % úspěšných.
Kvalita informací, ale i kvalita zpracování. To jsou dva zásadní parametry, které rozhodují o úspěchu tiskové zprávy. Věděli jste, že o tom, zda si novinář zprávu přečte, rozhoduje titulek zprávy, respektive často už předmět e-mailu, ve které ji posíláte?
Na školení si ukážeme, jak napsat úderný titulek a jak na samotnou tiskovku. Ukážeme si časté chyby a prakticky si psaní tiskovky vyzkoušíme.
Obsah kurzu
Co se na školení naučíte?
- co je tisková zpráva a jaké jsou její zákonitosti
- jak napsat poutavý předmět a titulek
- jak na tělo textu
- etiketu tiskových zpráv – co rozhodně (ne)dělat
A ještě něco navíc? Během školení si nejen ukážeme příklady z praxe, ale budete mít možnost tiskové zprávy zhodnotit, případně si tiskovku rovnou napsat a společně s lektorem ji probrat.
Cílová skupina
Komu školení pomůže?
- Lidem, kteří mají na starosti firemní PR.
- Majitelům malých firem a podniků, kteří si propagaci řeší sami
- Pracovníkům PR agentur, kteří chtějí psát atraktivnější tiskovky.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality