Detail kurzu

Visual Merchandising - aranžujte své zboží lépe než konkurence

Top Vision, s.r.o.

Popis kurzu

poznáte přínos promyšleného aranžování pro obchodní úspěch osvojíte si pravidla aranžování, která můžete hned využít v praxi naučíte se definovat cíle a priority, pracovat s myšlenkou, záměrem a kompozicí pochopíte, jakou roli v in-store komunikaci hraje zákazník a co očekává veškerou teorii si procvičíte písemnou formou v řadě týmových cvičení získáte konkrétní rady pro vaše podnikání seznámíte se s dobrými i špatnými příklady z praxe naučíte se srozumitelně komunikovat v místě prodeje

Obsah kurzu

09.00–16.00 Vztah marketingu a prodeje stručné představení marketingových činností a jejich vliv na prodej prezentace zboží jako poslední článek maloobchodního procesu, který vyžaduje trh pochopení vztahu marketing-prodej jako konkurenční výhoda aktivní role zákazníka v procesu komunikace v místě prodeje Visual merchandising přehled a uplatnění marketingových nástrojů na prodejní ploše efektivita jejich využití v praxi; rozdíly mezi FMCG a NON FMCG (strategie) práce se zbožím v prostoru (plánování, cíle) zásady uspořádání zboží v prodejně podmínky pro uspořádání zboží cross-merchandising                                    P.O.S., P.O.P materiály účinnost a nápady v praxi                            Startegie „in-store“ komunikace jak na celkovou komunikaci prodejního místa trendy merchandisingu (co chce zákazník – co chce prodejce) Zásady aranžování rovnováha kompozice, vzájemné vztahy a poměry mezi objekty rozmístění zboží v prostoru (souměrné, nesouměrné, skupiny) prezentační pozice (čelní, na výšku, na šířku, úhlopříčně, kombinace) priority při výběru zboží (podstata nabídky), zlatý řez psychologie barev (optické vnímání, kontrasty, kombinace, symboly) fotografické ukázky z praxe - dobře/špatně (kompoziční schéma) Metodika a stra­tegie „in-store“ komunikace důkladná příprava jako základ úspěchu vize, cíle a jejich naplnění – koncepce, kompozice, práce se záměrem a myšlenkou správný výběr zboží a systém jeho uspořádání strategické postupy v celkové „in-store“ komunikaci v zájmu naplnění firemních cílů plán „in-store“ komunikace v souladu s obchodními cíly

Cílová skupina

merchandiserům, aranžérům specializovaným prodejcům v maloobchodním řetězci malým a středním podnikatelům – maloobchodníkům vedoucím prodejen sortimentním manažerům, nákupčím pracovníkům marketingu všem, kteří chtějí rozvíjet své znalosti v oblasti vztahu marketing-prodej

Hodnocení




Organizátor