Detail kurzu

Mapování konkurence - použití nástrojů Competitive Intelligence (Best Practice)

Top Vision, s.r.o.

Popis kurzu

pochopíte proč, jak a kdy sledovat svou konkurenci na sociálních sítích osvojíte si práci s informačními zdroji pro sledování konkurence seznámíte se s komerčními, ale i volně dostupnými informačními zdroji aneb i Google skrývá informační bohatství prakticky si vyzkoušíte rešeršní metody a naučíte se z nich těžit ve svůj prospěch výhod CI jako velmi účinného nástroje v konkurenčním boji okamžitě využijete ve své praxi

Obsah kurzu

1.den 9.00–16.00 Co je Competitive Intelligence a jak ji využít základní struktura CI práce s informacemi informační entity (data, informace a znalosti) a jejich vzájemný vztah sledování okolí firmy jednoduše a hlavně rychle případové studie Implementace CI do firmy základní pravidla pro zavedení CI do firmy úspěšné řešení informačních potřeb výstupy pro strategický management rozhodnutí na základě analýzy informací z několika zdrojů     2.den 9.00–16.00 Informační zdroje volně dostupné informační zdroje aneb i Google skrývá informační bohatství komerční zdroje nácvik vyhledávání patent Analytics a sledování technologických trendů faktografické a statistické informační zdroje Sociální sítě nástroje pro sledování trhu v rámci sociálních sítí být, či nebýt sociální aneb podniková strategie na sociálních sítích   *Tento seminář je pořádán ve spolupráci se společností INFOLITICA s.r.o.

Cílová skupina

pracovníci strategického managementu majitelé malých a středních firem živnostníci marketingoví manažeři

Hodnocení




Organizátor