Detail kurzu

Praktický direkt a databázový marketing aneb Jak prodat co nejvíc za co nejméně - Novinka

BANKOVNÍ AKADEMIE – Gymnázium a Střední odborná škola, a.s.

Popis kurzu

Anotace:

Náplní kurzu bude objasnit celkový proces efektivity komunikace ve společnosti a to zejména v dlouhodobém horizontu úspěšnosti marketingové strategie společnosti. A to zejména v procesu získávání nových kontaktů na perspektivní zájemce, jejich zpracování a vyhodnocování a další strategie pro změnu stavu z „lead“ na „prospect“ a pak na „contact“. Čili z fáze úplného začátku kontaktu až do finální změny stavu na zákazníka.

Program:

  • Součástí bude představení možností plnění databáze:
  • Krátké představení direkt a databázového marketingu, jejich vzájemné propojení a funkce v celkovém marketingu společnosti a jaký mají vliv na strategii
  • Co jsou databáze, pořídit/nepořídit databázi
  • Rozdíl databáze a CRM pořídit/nepořídit CRM
  • Case Studies a také diskuze k vybraným případům ve skupině (jestli bude zájem)
  • Volba vhodných apelů pro strategii oslovování perspektivních zájemců, aby na ně slyšeli
  • Výběr vhodné cílové skupiny pro vybrané apely reklamní kampaně, aby reagovala
  • Krátké představení kontrolních nástrojů pro zvolení efektivní varianty investice do reklamní kampaně

Součástí není: GDPR a výuka práce s konkrétními CRM nebo databázovými SW nástroji.

Kontaktní osoba

Bc. Kateřina Šindlerová
+420 255 785 727
katerina.sindlerova@vsfs.cz

Hodnocení




Organizátor