Detail kurzu

Internetový marketing – PPC, SEO a Google Analytics

HelpMark

Popis kurzu

V průběhu tří dnů a) pochopíte, jaké internetové marketingové nástroje je vhodné použít právě ve vašem byznysu, b) porozumíte výhodám i úskalím jak PPC reklamy, tak i SEO a v neposlední řadě c) se naučíte lépe vyhodnocovat a chápat statistiky návštěvnosti, abyste věděli, co změnit pro dosažení většího úspěchu.

Obsah kurzu

První den: PPC reklama
  • Co je PPC, jak to vlastně funguje a jaké jsou výhody a nevýhody oproti jiným metodám
  • Nepleťme si pojmy s dojmy aneb vysvětlení pojmů v PPC
  • Jak si sestavit plán PPC kampaní
  • Jak volit správná klíčová slova
  • Jak vytvořit účinný text a grafiku inzerátu
  • Spouštění a specifika kampaní na: a) Sklik (Seznam…), b) AdWords (Google…), c) Facebook
  • Jak provádět korekce nastavení PPC na základě zjištěných nedostatků
Druhý den: Google Analytics
  • Jak se získávají data pro statistiky
  • Vysvětlení fungování Google Analytics
  • Jak vytvořit účet, vygenerovat a upravit měřící kód GATC a umístit jej na web
  • Správné nastavení účtů, služeb, zobrazení dat, filtrů, cílů, správu uživatelů a jak upravit odkaz pro měření
  • Vysvětlení používaných pojmů
  • Vyhodnocování konkrétních dat a zjišťování toho, co sdělují pro konkrétní byznys
Třetí den: SEO – optimalizace pro vyhledávače
  • Co je to SEO aneb neplést si pojmy s dojmy (rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem, zpětné odkazy, doména, PageRank, S-rank, SERP, roboti, index, faktory on-page a off-page, SEO lišta, long tile, microsite, praSEO…)
  • Český velikán Seznam.cz (jeho specifika, jak s ním pracovat, jak se dostat na vrchol v Seznamu, kam Seznam sahá a kam už ne, jak nebýt ze Seznamu vyhozen…)
  • Linkování základ internetu (proč linkovat, kam linkovat, kam ne, co si o linkování myslí Google a Seznam, výhody a rizika nekalého linkování)
  • Doména aneb význam jména
  • Je obsah král? (o významu obsahu, kopírování je doména Číňanů, web je jako obchodník…)
  • Volba klíčových slov (jak je správně volit, kam umístit, zda je ohýbat, o jejich četnosti…)
  • Pravidla sémantiky z pohledu SEO (titulky, nadpisy, odstavce, obrázky a další netextové prvky, tabulky, seznamy, odkazy…)
  • Další metody propagace webu (kdy a jak použít microsite, direct mailing, RSS…)
  • Jak se SEO začít a neskončit špatně? (SEO je maraton a nehodí se pro sprintery, stanovení cílů aneb oslíkova mrkvička, volba klíčových slov je jako volba partnera, komu svěřit optimalizaci…)

Cílová skupina

  • manažeři odpovědní za výsledky firmy
  • správci obsahu webových stránek
  • tvůrci webu (webdesigneři) …
Certifikát Osvědčení
Hodnocení




Organizátor