Detail kurzu

Komunikace se zákazníky

PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

Popis kurzu

O kurzu Výcvik a školení účastníků v komunikačních dovednostech. Seznámení a výcvik v pozitivní komunikaci, asertivitě. V umění přesvědčit, vyvracet námitky a čelit kritice a ve všech dalších nezbytných komunikačních dovednostech, s kterými se může setkat obchodní zástupce.

Co se v kurzu naučíte Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.

Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.

Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.

Obsah kurzu

Harmonogram kurzu

1. den — 28.1.2015 Cvičný příklad na přežití – úvodní zjištění komunikační dovednosti účastníků. Základní podmínky a komunikace. Verbální a neverbální komunikace, paralingvistika a body language – důležitost pro přesvědčování. Verbální komunikace – konotativní slova, význam pořadí informací pro přesvědčování. Pozitivní přístup (I´m OK – You´re OK) a důsledky pro verbální komunikaci – pozitivní věty (výcvik). Aktivní naslouchání a výcvik parafráze. Zjišťování informací a různé druhy dotazování (otevřené, alternativní, řečnické atp. otázky). Neverbální komunikace – paralingvistika (pravidla o výšce, frekvenci, hlasitosti atp. mluveného projevu – umění jak říkat) – proxemika. Řeč těla – Mimika, gesta, pohledy. Co znamenají různé postoje a gesta. Test empatie a rozpoznávání nálady druhých. Výcvik v aranžování vyjednávací situace. Metody přesvědčování druhých – od naslouchání přes pořadí informací, informační nárazník, legitimizaci atp. – deset pravidel jak přesvědčit druhého. Příklad na přesvědčování – kolo (případová studie)

2. den — 29.1.2015 Základy asertivity pro obchodního zástupce – jak se zdravě prosazovat a nezasahovat do práv druhých. Základní práva –11 asertivních práv – výcvik. Asertivní techniky (gramofonová deska, otevřené dveře, negativní aserce, selektivní ignorance atp. – 8 základních technik a jak jich používat (výcvik).   3. den — 13.5.2015 Pre­zentace produktu jako mocný nástroj obchodníka Neverbální komunikace Pomůcky obchodníka 

4. den — 14.5.2015 Efektivní styly vyjednávání Věcná argumentace Řešení konfliktů v praxi Péče o zákazníka

Cílová skupina

Komu je kurz určen Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center.

Hodnocení




Organizátor