Detail kurzu

OTEVŘENÝ TRÉNINK TELEFONICKÁ A OSOBNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM

TRENINK VILIM

Popis kurzu

Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:

  • V komunikaci se zákazníkem uplatňuje lidskost a zdravý „selský“ rozum
  • Umí být asertivní a jednat způsobem výhra/výhra
  • Dokáže pracovat s vlastním stresem v nepříjemných situacích

Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:

  • Zvýšení spokojenosti a satisfakce zákazníků prostřednictvím telefonické a osobní komunikace
  • Uvědomuje si důležitost zaměření na zákazníka ve své každodenní práci

Obsah kurzu

Většina času je věnována praktickému procvičování konkrétních modelových situací, jež pomáhá vytvářet a zvládat probíraná komunikační pravidla. Trénink bude v režii zkušených trenérů Jakuba Řeřichy a (druhý trenér bude vybrán v závislosti na termínech), kteří spojí učení se zábavnou atmosférou (škola hrou). Chcete-li rozebrat jakoukoli konkrétní situaci při komunikaci s klientem, připravte si její detailní popis s sebou na trénink.

Trénink je možné realizovat také jako uzavřený.

Cílová skupina

Popis tréninku Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo osobní komunikace, která je velmi rychlá, interaktivní a často vyvolává emoce. Pojďme společně budovat nejlepší možné zážitky v těchto momentech pravdy. Chceme, aby se zákazník u nás cítil dobře a chtěl u nás zůstat co nejdéle.

Poznámka k ceně

Cena při přihlášení 3 a více účastníků z jedné firmy: 6.292,- Kč včetně DPH

Kontaktní osoba

Ing. Gabriela Koudelková
+420 595 136 838
treninkvilim@gmail.com

Hodnocení




Organizátor