Detail kurzu
OTEVŘENÝ TRÉNINK TELEFONICKÁ A OSOBNÍ KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM
TRENINK VILIM
Popis kurzu
Účastník po tréninku bude zvládat tyto dovednosti:
- V komunikaci se zákazníkem uplatňuje lidskost a zdravý „selský“ rozum
- Umí být asertivní a jednat způsobem výhra/výhra
- Dokáže pracovat s vlastním stresem v nepříjemných situacích
Absolvováním tréninku zlepší účastník tyto výsledky:
- Zvýšení spokojenosti a satisfakce zákazníků prostřednictvím telefonické a osobní komunikace
- Uvědomuje si důležitost zaměření na zákazníka ve své každodenní práci
Obsah kurzu
Většina času je věnována praktickému procvičování konkrétních modelových situací, jež pomáhá vytvářet a zvládat probíraná komunikační pravidla. Trénink bude v režii zkušených trenérů Jakuba Řeřichy a (druhý trenér bude vybrán v závislosti na termínech), kteří spojí učení se zábavnou atmosférou (škola hrou). Chcete-li rozebrat jakoukoli konkrétní situaci při komunikaci s klientem, připravte si její detailní popis s sebou na trénink.
Trénink je možné realizovat také jako uzavřený.
Cílová skupina
Popis tréninku Trénink je určen pro pracovníky call center a přepážkové pracovníky, kteří komunikují a vytvářejí momenty pravdy během telefonické nebo osobní komunikace, která je velmi rychlá, interaktivní a často vyvolává emoce. Pojďme společně budovat nejlepší možné zážitky v těchto momentech pravdy. Chceme, aby se zákazník u nás cítil dobře a chtěl u nás zůstat co nejdéle.
Cena při přihlášení 3 a více účastníků z jedné firmy: 6.292,- Kč včetně DPH
Kontaktní osoba
Ing. Gabriela Koudelková
+420 595 136 838
treninkvilim@gmail.com
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality