Detail kurzu

Manažerská komunikace a zvládání pracovních konfliktů

Centrum dohody, s.r.o.

Popis kurzu

V tomto modulu se účastníci naučí:
  • dovednosti interpersonální komunikace – vyjadřování, kladení otázek, aktivní poslech, potřebné pro efektivní komunikaci v práci, základní přístupy k zvládání pracovních konfliktů zohledňující zájem o prosazení se manažera a/nebo spolupráci s podřízeným,
  • postup řešení – hlavní kroky zvládnutí pracovního konfliktu s podřízeným nebo nadřízeným s výsledkem přijatelným pro obě dvě strany v konfliktu – manažera i podřízeného,
  • základy asertivního chování a prosazování svých názorů.

Obsah kurzu

  • Charakteristika komunikace a její prvky
  • Komunikační řetězec v organizaci
  • Předpoklady a dovednosti pro úspěšnou komunikaci
  • Neverbální komunikace – význam složek neverbálního chování
  • Dovednosti verbální komunikace
  • Vyjadřování, kladení otázek, aktivní naslouchání
  • Charakteristika konfliktů
  • Asertivní, agresivní a pasivní chování a jejich projevy
  • Nácvik typů asertivity na modelových situacích
  • Dotazník – preferovaný styl zvládání konfliktů
  • Zvládání emočně náročných situací

Cílová skupina

Kurz pro vedoucí pracovníky, liniové manažery a střední management v rozsahu 2 školících dnů (16 hodin), jeho obsah je založen na britském a americkém know-how a mnohaletých zkušenostech lektorů Centra Dohody, s.r.o.

Záměrem modulu je naučit účastníky pravidla manažerské komunikace s podřízenými – přenosu nezkreslených informací mezi pracovníky organizace a taktéž dovednosti a techniky na zvládání konfliktů při práci manažera s lidmi a způsoby prosazování svého názoru při současném respektování práv jiných lidí.

Účastníci budou mít možnost vyzkoušet si klíčové komunikační dovednosti a některé modely zvládání konfliktů a jejich následné analyzování s využitím videotechniky.

Kontaktní osoba

RNDr. Štěpán Tichý
+420 251 627 402
stepan.tichy@centrumdohody.com

Hodnocení




Organizátor