Detail kurzu

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář UDRŽOVÁNÍ A ROZVOJ VZTAHŮ SE STÁVAJÍCÍMI ZÁKAZNÍKY aneb zvyšování obratů s minimálními náklady

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Motto: „Rozvíjet vztahy a obchod se stávajícími zákazníky je efektivnější a levnější, než získávat nové. Využijte tento potenciál na maximum.“ Určeno pro obchodní zástupce, manažery prodeje, manažery pro klíčové zákazníky, pracovníky zákaznického servisu a všechny ty, jejichž úkolem je dlouhodobá péče o svěřené zákazníky. Cíl: Porozumět tomu, jak dlouhodobě udržovat otevřené a oboustranně příjemné a přínosné vztahy se zákazníky, jak se vyvarovat obvyklých chyb při péči o zákazníky (nezájem či naopak přílišné obtěžování) a využívat obchodní potenciál. Obsah: * Jsem spíše typ lovce nových zákazníků nebo je má silná stránka spíše udržování stávajících? – malý test * Co vytváří dlouhodobý vztah a co ho naopak může zničit * Nebuďte „sales prevention managerem“, tedy tím, kdo zákazníky – byť nevědomě – odrazuje od nákupu * Frekvence kontaktů – volba té optimální * Past „jezdím více tam, kde je to příjemné, než tam, kde to má smysl“ a jak se jí vyhnout * Projevy zájmu o zákazníka * Tipy na postupy, jimiž zlepšíte své postavení v očích zákazníka * Formální a neformální vztahy – kde je ta správná hranice? * Tipy a příklady z praxe Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, příklady z praxe lektora i účastníků.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály

Hodnocení




Organizátor