Detail kurzu

WEBINÁŘ Elektronický svět daňařů a účetních, novela daňového řádu a portál MoJe daně

NOVATIS s.r.o.

Popis kurzu

Cíl webináře: seznámit posluchače s hlavními trendy vývoje digitalizace státní správy (eGovernment) a s novinkami v oblasti elektronických podání a komunikace. Zabývá se otázkami, jak lze elektronicky komunikovat především se správcem daně, ale i dalšími orgány veřejné moci, jsou popsány odlišnosti v soukromoprávním styku. Náplní jsou dále požadavky na digitální písemnosti právního jednání, na možnosti identifikace a autentizace. Zmíněna budou také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Obsah kurzu

  •  IT novinky v oblasti daní a účetnictví
  •  Na čem se pracuje a co se chystá v tzv. eGovernmentu
  •  Digitální legislativa – aktuální situace a výhled do budoucna
  •  Novela daňového řádu – hlavní změny
  •  Nový portál MoJe daně, změny a novinky
  •  Podání v oblasti sociálního a zdravotního pojištění
  •  Digitální eIdentita, Portál občana – ukázky využití v praxi
  •  Písemnosti v elektronické podobě – pohled účetní a daňový
  •  Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, co lze zjistit přes internet
  •  Nespolehlivý plátce, riziko ručení, internetové registry DPH a VAT
  •  Elektronická daňová tvrzení, specifika pro oblast DPH
  •  Ukládání písemností – zajištění neměnnosti a průkaznosti, praktické nástroje
  •  Výhody a nevýhody použití emailu, datové schránky, portálů
  •  Evropský rozměr – jak je to v EU?
  •  Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat

Cílová skupina

účetní, ekonomové, auditoři, daňoví poradci a asistenti
Poznámka k ceně

při účasti dvou a více osob sleva 200 Kč pro každého účastníka

Kontaktní osoba

Martin Bauer
722546496
seminare.ekonomika@seznam.cz

Hodnocení




Organizátor